Yeni komşum ile tanışın.:)

Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz önce balkona sigara içmeye çıktığıma fark ettim. Bahçemizdeki dut ağacına yuva yapmış. Ne kadar sevimli değil mi?:)







 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünya güzeli ya çok tatlı
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Burada motosiklet dışında arada bir çok farklı değişik güzellikleri görmek hoş oluyor gerçekten...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
istanbulda yok bunlardan istanbuldaki kumruların rengi kırmızı kahveringi karışımına kaçıyo garipler mutasyon geçirmişler en son 5 sene önce kaldığım evin arka camına yuva yapmıştı böyle gri bi tanesi 5 senedir göremedim bi daha böyle kumru yakında bizde mutasyon geçiricez zaten istanbulda
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
korkarsa bütün getirdiği dalı çöpü alıp gider. Yumurtlayana kadar korkutmayın. Çok güzel birşey :)
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadobey' Alıntı:
korkarsa bütün getirdiği dalı çöpü alıp gider. Yumurtlayana kadar korkutmayın. Çok güzel birşey :)
Walla balkona çok yakın, Allahtan kızlarım haşarı değiller ama inşallah korkmaz. Bir de babaannem bir alt katta oturuyor onlar için her gün buğday koyuyor camın önüne. Bayağı bi alışkınlar insana.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Kumru insana çok kolay alışabilen bi canlı, yuvadan düşmüş (karaköyde idi bulamadık yuvasını) tüyleri doğru dürüst çıkmamış bi yavruyu evin içinde büyütmüştük, hem gitmesini istiyorduk doğaya (şehir ne kadar doğa tabii tartışılır) ama bir yandan da bizi bırakmasın istiyorduk. En sonunda 1 yaşına yaklaşırken bi gün balkonda uçmuş hanım temizlik yaparken; bizede yaşaması için dua etmekten başka bişi kalmadı. İnşallah hala yaşıyordur ve kendine bi eş bulmuştur.
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık hayvanı ürkütmüşler. Dün itibarı ile yumurtalarını bırakıp yuvasını terk etti.:salut:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence geri gelir o , yumurtaları nası bırakıp gider....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
penceleriyle tasimamis midir yumurtalarini? cok tatliymis:D doga iste, harika:)
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
cgl125' Alıntı:
istanbulda yok bunlardan istanbuldaki kumruların rengi kırmızı kahveringi karışımına kaçıyo garipler mutasyon geçirmişler en son 5 sene önce kaldığım evin arka camına yuva yapmıştı böyle gri bi tanesi 5 senedir göremedim bi daha böyle kumru yakında bizde mutasyon geçiricez zaten istanbulda


bi ben dikkat ediyorum sanıyorudum, yalnız olmadığımı görünce sevindim yaa:mrgreen: ege tarafındakiler daha garip ötüyor, rengleri daha açıık... boyunlarında da çizgi var... biraz bilinçli kumru seyircisi olalım :p

bizim balkonda da 2 yumurta kaldı geriye :pale: evdeki ses falan ürtüttü belkide...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst