Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar şu ilana bakar mısınız?
300cc Ninja geliyor sanırım, galiba Zmoto haklıymış...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-model-ninja300-z750-zx6r-yeni-96723868/detay

bu ilan sahte yemin ederim sahte eğer z-moto nun bu işte bir parmağı yoksa adam değilim. galiba z-moto okudu burda yazılanları ondan kendini haklı çıkarmak için sahibinden e fake bi ilan koydu.zaten fotolara bakarsanız ordaki fotoğrafların ''z1000,zx10r ve ninja 250r'' a ait olduğunu görebilirsiniz. bu ilanın fake olduğunun üzerine kalıbımı basarım. kesinlikle bir sahtekarlık var bunda!
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
İlandaki fotoğraflar tamamen fake fotoğraflardır. İnternette gezen photoshoplu fotoğraf hepsi. Biraz araştırın sizde göreceksiniz. 300cc ile alle tutulur bir bilgide yok yabancı siteler de. Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı yine devrede burada.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
z-moto bayilere falan bilgi verip ilan actiracagina, koysun kendisi siteye :) dunyanin haberi yokken ilk haberi veren de z-moto iyi sukse yapar, ismi varsa onlarda cismi de vardir, hadi koy bizde sepete atalim
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Nereden baksan bu işte bir gariplik var...

Varan 1-) Bir yandan Kawasaki'nin 300cc motor yapması ve bu haberden Dünyada sadece Z-Moto'nun haberinin olması çok saçma...
Varan 2-) Öte yandan ne kadar hizmetlerini beğenmesekte Z-Moto sırf elindeki stokları eritmek için böyle yalan yanlış bir işe kalkışır mı? Bu yaptıkları yalansa çok büyük bir suç...

Birileri yalan söylüyor ama kim...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
sanmam kawasaki japonya yalan soylesin :) yeni kasa konusunu ozellikle endonezya tanitimi sonrasi actim ki garanti olsun istedim, yoksa 3-4 ay oncesinden duyumlar,resimler falan mevcuttu ama fos haber olmasin istedim, su an artik hepimiz biliyoruz ki yeni kasa ninja 250ler var ve mevcut, ancak bu konudan Z-motonun haberi yoktu :) bir arkadas siteden haberi duyunca z-motoya sormus, haberleri olmadigini belirtmisti, bir gun gecmeden z-moto yeni kasayi onaylamis ama fiyatin nedense 6000-7000eurolarda olacagini belirtmisti ki adamlar urunden once zammi ogrenmisti, gerci endonezyada eski kasa 5000dolar, yeni kasa 5000 dolar, ABSli olan 5800dolar gibi birsey, yani kasa degisti fiyat ayni, hadi biz dolari euro olarak okuyoruz da bu %20lik zam nerden cikti? baktilar eski kasalar ellerinde patlayacak, zam yalani da yetmedi, bu sefer yeni 300lukler turedi, bir de araci bulup sahibindene fake ilan, ilan tam komedi, guvenilir firma diyor ama resim sahte, adama mesaj atiyon, bilgimiz yok z-moto bizi yonlendirdi, kisacasi z-moto gomme derdine dusmus, gozleri birsey gormuyor, 300cc yi kim ister 250lik varken? hadi 400luk getirmediler, sebep vergi idi, 150cc fazla icin vergi odenir ama 50cc icin odenmez :) adamlar 253cc motoru Turkiyeye gelince 249cc yapiyor ozellik olarak, sen 300e cikar, millet zaten memnun 250 ninjadan, aksakliklar yeni kasada duzelmis, 300 neden? milyarlarca web sitesinde 300cc bilgisi yok, var ama o da kayik olan :) yuzen tipi, z-moto bize kayacak akli sira, zaman gosterecek ama 300cc gelmezse bence bunu z-motoya birakmayalim....
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Nereden baksan bu işte bir gariplik var...

Varan 1-) Bir yandan Kawasaki'nin 300cc motor yapması ve bu haberden Dünyada sadece Z-Moto'nun haberinin olması çok saçma...
Varan 2-) Öte yandan ne kadar hizmetlerini beğenmesekte Z-Moto sırf elindeki stokları eritmek için böyle yalan yanlış bir işe kalkışır mı? Bu yaptıkları yalansa çok büyük bir suç...

Birileri yalan söylüyor ama kim...

Normal de hiçbir bayi yeni çıkacak olan modellerden haberdar olmazdı. Hep salağa yatarlardı bilmiyoruz çıkabilir vs. Ama şimdi civatası bile belli olmayan motorları biliyorlar ilginç :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
tum eski kasalari acaba Z-motoya mi kakaladilar :queen: bu cabalari 3-5 motor icin degildir, eski kasa sadece ellerinde patlamaz, ikinci eller de cosar :) ninja alana iphone 4s bedava, yaninda da baklava, yemede yaninda yat, isin kokusu cok yakinda cikacak zaten, bu sezon asyaya, yeni sezon avrupaya, belki bir sanslari var, cinliler cakma 300cc uretir ozel, japonlarin hic niyeti yok cunku
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Avrupa birliği ülkelerinde otobanlara 300 cc altı motosikletlerin giremeyeceğine dair bir yasa çıkmıştı. Bundan dolayı tüm markalar 300cc modeller üretmeye başladı.
Bu bağlamda adamalar avrupa pazarına satabilmek için 300 cc yapabilirler çok sorunlu bir iş değil. Mevcut motoru 20-30 cc büyütüp 300cc model adı ile piyasaya çıkarabilirler.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
adamlar elindeki 2012leri bitirmek için yalan söylüyorlar
250 ninja satıcakmış
300 olcakmış yenisi
400 ninja zaten vardı biliyorduk
yarın birgün z moto 500 ninja cıkacak filan derse şaşırmayın
z moto varken bunlardan bişi alınmaz
koskoca kawasaki
bu adamlarla nasıl iş yapıyor hiç anlamış değilim
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
yıl gelmiş 2012 ye hala euro2 emüsyonlarında motosikletmi üretiyorlar yahuuu
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akıl var mantık var,ninjanın 400 ccliği hazırda var,niye 300 lük çıkarsınlar ki ?

z moto elindeki stokları bitirene kadar eski kasa ninja satmaya devam edecek sonra yeni kasa getirecektir,bahanesi de bize yanlış bilgi verildi olur :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
300lük çıkarmaları mantıklıda olabilir çünkü;

Ninja 400 bi naked,
Hazırda üretilmiş bir sürü Ninja250 var ve bitmesi gerekiyo,
Sadece kasası yeni diye bir motosiklet çıkartırlarsa ve bu motosiklet eskisinden daha pahalı olursa hiç satmaz bu yüzdende +50cc koyarak olayı farklı biyere taşımışlar,
Yani bu motoru alarak prestij sahibi olmanızı hedeflemiş ve bu noktadan vuruyo olmaları çok güzel bir pazarlama taktiği olabilir. Düşünsenize zengin bebelerin yeni oyuncağı işte daha ne olsun??

Daha güçlü, çok daha güzel gözüken ve aynı anda başlangıç motoru olabilien bir motor çıkmış olucak piyasaya. Böylece ninja250liler ucuzlayarak son kalan parti bütün başlangıç motoru isteyenlerin alabileceği bir ürün olucak(ellerindeki stoklar eriyip gider).
Bide biliyosunuz kawasaki bazen oyun bozmayı sever. Z750 örneğinde olduğu gibi piyasayı karıştırabilir.

Tabi bunlar eğer böyle bi motor VARSA ve ÇIKICAKSA diye düşünüldüğünde çıkan sonuçlar.
O para verilirmi, tabiki hayır...:mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
300lük çıkarmaları mantıklıda olabilir çünkü;

Ninja 400 bi naked,
Hazırda üretilmiş bir sürü Ninja250 var ve bitmesi gerekiyo,
Sadece kasası yeni diye bir motosiklet çıkartırlarsa ve bu motosiklet eskisinden daha pahalı olursa hiç satmaz bu yüzdende +50cc koyarak olayı farklı biyere taşımışlar,
Yani bu motoru alarak prestij sahibi olmanızı hedeflemiş ve bu noktadan vuruyo olmaları çok güzel bir pazarlama taktiği olabilir. Düşünsenize zengin bebelerin yeni oyuncağı işte daha ne olsun??

Daha güçlü, çok daha güzel gözüken ve aynı anda başlangıç motoru olabilien bir motor çıkmış olucak piyasaya. Böylece ninja250liler ucuzlayarak son kalan parti bütün başlangıç motoru isteyenlerin alabileceği bir ürün olucak(ellerindeki stoklar eriyip gider).
Bide biliyosunuz kawasaki bazen oyun bozmayı sever. Z750 örneğinde olduğu gibi piyasayı karıştırabilir.

Tabi bunlar eğer böyle bi motor VARSA ve ÇIKICAKSA diye düşünüldüğünde çıkan sonuçlar.
O para verilirmi, tabiki hayır...:mrgreen:

Şuanki fiyatından pahalı olması için hiçbi sebep yok,olmaması lazım.250cc yeni kasa motor aksamı aynıysa neden daha fazla olsun ki.Göstergeler filan zaten yapılması gerekeni yapmışlar.Bunu marifetten sayıp fiyat yükseltirlerse komik olur.Motor aksamı aynı,grenajlar aynı tam grenaj sadece şekli şemali değişti.Kawasaki eski kasadan devam ederse zaten bence artık müşteri kaybeder ciddi ciddi.Yeni kasada fiyatı yükseltirlerse de kaybeder.Eski kasa hiçbir değişikliğe uğramadı.Beyaz renk çıkarıp bide göstergeleri beyaz yaptılar ama hala aynı magirus göstergesi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yoruma katılmamak mümkün değil.. Avruvada kanunlar 250cc yerine 300 cc üretilme zorunluluğu gibi bi kanun çıkardı tam ayrıntısını bilmiyorum.. Bu yüzden 250cc lik scooterlerin çoğu 300 model adıyla 265-280cc civarında hacimlerle model yenilediler..Mesele sym gts 250, 263cc oldu Piaggio beverly 250 270 küsür cc oldu...

Aslında kavasaki yukarıda söylendiği gibi 400cc modeli olduğu için 300cc üretmesi hiç işine gelmeyeceltir çünkü motorları birbirinr rakip olur... Ama şuda var ER-4F le Ninja 250 arasında keskin bir stil farkı olduğundan yinede belki ninja 300 lük üretebilir.. Bu hamle hondayıda zor durumda bırakır ve 300 lük motor üretilene kadar kawasaki müşterileri avucunun içine alır. yinede bu ihtimal %05 seviyelrinde bence.. Çünkü kawasaki zaten 300cc scooterların hepsinden hızlı ve hondaya karşı güç avantajı var. Bu da ihtimalin %05 leri geçememesinin diğer bir sebebebi...

Biraz geç olsada piyasadan 250 cc scooterların üretimi bitince geç de olsa bizdede ötv 300cc ye göre ayarlanıcaktır Avrupayla paralel ben bu yüzden 300'lük ninjanın çıkmasından yanayım.. Böylece CBR da 300cc ye yükselmekte mecbur kalır.. Böyle bişey iyi olur çünkü motor teknolojisi ve turbo teknolojisi çok ilerleme kaydettiğinden CBR250'nin gücü malesef istenen seviyede değil yüksek hızla akan yollarda:)

Avrupa'da yeni çıkan kanun 300cc motosiklet üretme zorunluğu değil, 250cc ve altı motosikletlerin otoyollara çıkamaması şeklinde. Yani bir motosiklet otoyola çıkabilmesi için 251cc ve üzeri silindir hacmine sahip olması gerekiyor. Üreticiler de Avrupa pazarı için 250cc modellerinin hacimlerini genellikle 300cc'ye çıkartıyor.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
176
bu zmoto dıyorsunuz da turkıyede baska kawasaki motor satan firma yokmu...baska firmayı arayım zmotodan da bı daha alışverıs yapmayın :D madem yalan soyluyor dıyorsunuz...türkiyede bi o mu var satan :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst