Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
4
Vergi sistemi bizimkine benzer ülkelerde pazarı diğer markalara kaptıracak gibi duruyor.

Herkesin 600'lük naked sattığı bir pazara Z750 ile dalıp pazarın kendisini değişime zorlayan bu firma yine bir cc üstünlüğü planlıyor herhalde. Fakat unuttuğu şey bunun başlangıç sınıfı bir motosiklet olduğu, fiyat artışı ciddi bir caydırıcı olur, hem de çok ciddi...

Tabii Kawasaki bu, piyasa planlarını aylar hatta yıllar önce yapmışlardır. Türkiye'de olmasa da Avrupa'nın diğer ülkelerinde başlangıç sınıfı motosikletler çok yaygın (Adamlar egolarını eşek ölüsü gibi arabalarla tatmin etmiyorlar.) eğer fiyat artışı orayı da vurursa herkesin eli 250 cc'de Honda'ya gider.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Anladığım kadarıyla Kawasaki fiyatı aynı tutmaya çalışacak. Ancak vergi engeli olmasaydı bile bu durum Türkiye'ye nasıl yansırdı bilemiyorum. Bize mutlaka geçirmeye çalışırlardı diye düşünüyorum. Vergi sınırının değişme ihtimali yoksa Z-moto 15-16 bin TL'ye Ninja 300 getirip motorlar elinde patlayacağına Asya kontenjanından yeni Ninja 250'lerden getirtsin :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
pazar payı gene hondaya ve az da olsa hyosunga kalıcak 250 cc ss de
ben bi insanın ninja 300cc e 15 16 bin tl verecegine inanmıyorum
 

Roe

Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
44
Ne güzel bir memlekette yasıyoruz, 300 cc için koydukları vergi insanlık dışı.Kim boşa para harcar ki ?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
motosiklette vergi alınmaması lazım şu istanbul tarfigi yüzünden:D
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
kawasaki türkiye zaten maddi sıkıntı içindeydi bu yıl, bide en büyük satışı olan ninja 250r ı 14-15 bin liraya olursa bi tane bile satamaz, biter.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hayatındaki yanlışı yapar kawasaki 300 400 cc gibi sacma sapan cclerle gelirse..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
kawasaki türkiye zaten maddi sıkıntı içindeydi bu yıl, bide en büyük satışı olan ninja 250r ı 14-15 bin liraya olursa bi tane bile satamaz, biter.

Bunu ilk defa duyuyorum, eğer gerçekten böyle bir haldelerse Türkiye'deki vergi sınırını Kawasaki'ye anlatıp Asya için yeni üretilen Ninja 250'leri getirtmeliler Türkiye'ye.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
69
eğer 300 ccye yükselteceklerse fiyat 14 15 bin olur doğru haber çünkü belirli aralıklar var sanırım 110cc altı makinalardan ötv alınmıyor sınırları var 270ccde bi sınır 270ccden sonra yüksek bi ötv artışı oluyor eğer 300cc olursa doğal olarak ötveyle 14 15 bin olur
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
yeni ninja 250 r 2 zamanlı olmasın nasıl euro normaları tutturulamazki.
aslinda olay tutturulamaz degil ..bilerek tutturmuyorlar.her ulkenin kendine gore hava kirletme stratejisi var mesela yasadigim ulke sili cumhuriyetinde ve halen kullanmakta oldugum kawasaki ninja 250 r 2009 model special edition karburatorlu 2010-2011 ve 2012 model kullanan arkadaslariminda motorlari karburatorlu.burda euro 3-4-5 normlari mecburi degil o sebepten kawasaki mailyeti dusurmek icin siliye sadece karburatorlu motorlar yolluyor ninja 250 icin .diger enduro 600 ve 1000 cc lik motorlar enjeksiyonlu .yani olay hep daha fazla para kazanma sevdasi baska birsey degil...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Aslinda 300 cc scooterlarin 13000 TL ye satilabildigi dusunulurse Z-Moto karini dusuk tutarak motoru ayni seviyeden satabilir. Hic satilmamasindan iyidir.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
al bir de burdan yak, 300CC ninja Amerikada satisa baslanacak, pesine tum Avrupada, 250cc bitecek dedik, sitedeki fotolar her ne kadar fake ise de inandik ama sanirim bu da z-motonun amerikan versiyonu gibi, onlarda mi stok derdinde idi bilmiyorum, Amerikadan 250ccnin silinecegi falan hikaye, yeni kasa orda da devam edecek, http://www.motorcycle-usa.com/589/1.../2013-Kawasaki-Ninjas-Times-Square-Debut.aspx bakalim bu komedi ne zaman sol bulacak, su anki gorunen ve kesin olan yeni kasa 250likler var, 300cc soylentisi vardi,kendisi yok. sonuc guzel olur insallah, 250cc yeni kasa ve ayni fiyat :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben de bunu paylaşmak için geldim siz daha erken davranmışsınız:) Yazıda 2 yeni model açıklanacak diyor. 13 Eylül'de öğreneceğiz işin aslını, çok bekletmiyorlar neyse ki.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
şimdilik gt250r binmeye devam :)) 1-2 sene içinde zaten 600 lüğe geçicem kısmetse... isterlerse hem 300 cc hem de 350 cc getirsinler :D
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
hani ingilizcem olsa Z motoyla bu kadar uğraşacağıma direkt kawasaki'nin kendisine bir mail atar oradan öğrenirim neyin ne olduğunu :)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
Arkadaslar z motoyada mail attik kawasakinin kendisinede degisen bisey yok sunu soracagim ninja alicam bir tane sizce kisin fiyatlar dusermi hem fiyatlarin dusmesi icin birde yenisi cikarsa onu istiyorum sizce beklemek mantiklimi birde kisin eski kasasini kaca alirim
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ikinci el duser ama yenisi dusmez, bence az bekle, yeni kasa gelirse, eski kasa alirsan da kar edersin, yeni kasa alirsan da.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Belki iki modelde gelebilir hem 250 hem 300 daha güzel olur. Alternatif artar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst