Ben olsam kapalı tercih ederdim o yüzden sessiz kalıyorum hayırlı olsun
kapali nedense goruntu kaybi hissi yaratiyor bendeBen olsam kapalı tercih ederdim o yüzden sessiz kalıyorum hayırlı olsun
Modellere Bakmaya gittim aldim ciktim bende anlamadimAlmadan sorsaydın keşke. Hayırlı olsun.
Ben de başka modelini kullanıyorum, yan rüzgarlarda kaskın içinde türbülans oluyorSes alıyor. Ben rahat buluyorum.
Kaza yapınca ne olur bilemem ama, yapana kadar baya sağlam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
Kapalı daha güvenli, hemfikiriz. Ama arkadaş, onu giymek, çıkarmak nasıl çiledir yav. Ben çene açılır kaskımın aynı marka, aynı beden kapalısını denedim, geçmedi kafaya iyi mi :cherry:
İtalyan markası, tasarımlar güzel ama sadece 1 tane sertifikaya sahip diye biliyorum. Keşke üzerine çok az daha koyup mt revenge veya blade alsaydınız. Koruma zaten bundan kat ve kat iyiyken parça (vizör, mandal vs) bulmakta da zorlanmazdınız. Neyse umarım kaskı test etme imkanınız olmaz
hem sway hem çene açılır çok iddalı olmuş.pek güvenme hocam 2. kask olur kısa mesafeli şehir içi ufak hızlarda anca.