Yeni kaskim kalitesi iyimidir..

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Almadan sorsaydın keşke. Hayırlı olsun.

Ben de başka modelini kullanıyorum, yan rüzgarlarda kaskın içinde türbülans oluyor :p Ses alıyor. Ben rahat buluyorum.

Kaza yapınca ne olur bilemem ama, yapana kadar baya sağlam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Ben olsam kapalı tercih ederdim o yüzden sessiz kalıyorum hayırlı olsun

Kapalı daha güvenli, hemfikiriz. Ama arkadaş, onu giymek, çıkarmak nasıl çiledir yav. Ben çene açılır kaskımın aynı marka, aynı beden kapalısını denedim, geçmedi kafaya iyi mi :cherry:
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
İtalyan markası, tasarımlar güzel ama sadece 1 tane sertifikaya sahip diye biliyorum. Keşke üzerine çok az daha koyup mt revenge veya blade alsaydınız. Koruma zaten bundan kat ve kat iyiyken parça (vizör, mandal vs) bulmakta da zorlanmazdınız. Neyse umarım kaskı test etme imkanınız olmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem sway hem çene açılır çok iddalı olmuş.pek güvenme hocam 2. kask olur kısa mesafeli şehir içi ufak hızlarda anca.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ben olsam kapalı tercih ederdim o yüzden sessiz kalıyorum hayırlı olsun
kapali nedense goruntu kaybi hissi yaratiyor bende :)

Almadan sorsaydın keşke. Hayırlı olsun.

Ben de başka modelini kullanıyorum, yan rüzgarlarda kaskın içinde türbülans oluyor :p Ses alıyor. Ben rahat buluyorum.

Kaza yapınca ne olur bilemem ama, yapana kadar baya sağlam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------



Kapalı daha güvenli, hemfikiriz. Ama arkadaş, onu giymek, çıkarmak nasıl çiledir yav. Ben çene açılır kaskımın aynı marka, aynı beden kapalısını denedim, geçmedi kafaya iyi mi :cherry:
Modellere Bakmaya gittim aldim ciktim bende anlamadim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

İtalyan markası, tasarımlar güzel ama sadece 1 tane sertifikaya sahip diye biliyorum. Keşke üzerine çok az daha koyup mt revenge veya blade alsaydınız. Koruma zaten bundan kat ve kat iyiyken parça (vizör, mandal vs) bulmakta da zorlanmazdınız. Neyse umarım kaskı test etme imkanınız olmaz

hem sway hem çene açılır çok iddalı olmuş.pek güvenme hocam 2. kask olur kısa mesafeli şehir içi ufak hızlarda anca.

Zaten 125lik motorum hizlanda isim yok gerci honda gitmeyen motor yapmis :) isimi gorur.. dusuncesindeyim
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Siz yine de bilindik bir şey almaya bakın. 40-50 ile düşüp kafa patlatan çok insan var.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayırlı olsun abi.

Allah sağlamlığını test edecek durumlardan muhafaza buyursun.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Kalitesiz bir kask fakat hic takmamaktan iyidir.. ucuz fiyata 300 tl civari alinacak en kaliteli kask mt revengedir.. ona butce yoksa ls2 nin guvenli modelleri var..
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
aldıktan sonra konu açmanda bayağı saçma olmuş. Tahmin edebildiğin üzere aldığın kask iyi değil. Kafanı sigortalatmak bu kadar ucuz olmamalı bence, sence?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bu açılabilir kask alma fetişistliğinin sebebini biliyorum ben. Açıp cigara içiyosunuz yolda.Kafayı düşünsen sway almazdın, açılabilir hiç almazdın. Çok sağlam olduğu kanısına nerden vardın 100 km hızla bariyerlere kafa vurdunmu.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sigara molası vermeden sürmeye devam eder artık :mrgreen: hatta hayat kurtarır...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst