- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,araştırdım fakat pek bir sonuca varamadım. motorda vites göstergesi yok bazen 5.viteste giderken olmayan 6.vitese atmaya calısıyorum
bu sorunu cozmek ıcınde gösterge yapmayı planladım.
ebayda ufak vites göstergesi için ekran buldum ve sipariş ettim.asıl sorunum vites okuyucusu. eski kasalarda vites göstergesi vardı acaba onların okuyucusu yenılere uyarmı yada bu konuda bir fikrınız varmı nasıl cıkarım bu sorunların içerisinden :queen:
ebayda ufak vites göstergesi için ekran buldum ve sipariş ettim.asıl sorunum vites okuyucusu. eski kasalarda vites göstergesi vardı acaba onların okuyucusu yenılere uyarmı yada bu konuda bir fikrınız varmı nasıl cıkarım bu sorunların içerisinden :queen: