çok ufak bu yaa kızlara göre:mrgreen:
tipi sevimli
fakat kullanım alanı çok kısıtlı bi motor bence
benim ofisin altında bi restorant var, evlere serviste kullanıyodu bundan
servisler geç gidio die şikayet gelice deiştirmiş:mrgreen:
Aman yarabbim, lolipop gibi motor demek de çok haklıyım ya ! :mrgreen:
berbat bir motor uyuz hemde iğrenç
Hadi bir nebze zevk meselesi der, berbat demeni anlarımda. Uyuz motor nasıl oluyor.. ? Emin ol altındakinden kat be kat güzeldir. :bounce: