hakikaten ben yazmaktan bıktım siz konu açmaktan
honda kazıgı tatlıdır. yenmesi tavsiye edilir. başka söze gerek yok hemen alın
Arkadaşın bişey dediği yok.O bahsettiği kazığı birisi atmış bu arkadaşa, sonradan farketmiş arkadaş.İkinci elden pert bir CBF vermişler, anlamayınca da almış motoru.Sonra da Honda'yı kötülüyor.Hocam satıcınızı kötüleyin, Hondayla derdiniz ne ??
Bütün dünya bilmiyor birşey, bir tek bahsi geçen arkadaş anlıyor ya.Salak gibi Honda alıyoruz.Ne kadar aptalız yahu...
Arkadaşım, CBR güzeldir, hoştur.İyi bir başlangıç motosikleti.Önceden kalıbına laf edilirdi, şu an gayet kalıplı ve kaslı durumda.Bulabilirseniz alınabilir bir makine.Her durumda tatmin edecektir.He nedir, maddi imkanlar kısıtlıysa, malum grenajlı makine, oluşabilecek hasarları göz önünde bulundurarak eski kasa ince CBR'larda düşünülebilir.Veya bir CBF 150, YBR 125 tarzında bir motosiklet alınır, acemilik atılır, ardından CBR 125 yerine CBR 250, Ninja 250 gibi bir motosiklete direk geçilebilir ki bence en mantıklı yollardan birisi de budur.Genelde insanlar beğenmez bu fikirleri, CBF falan almak karizmatik olmayabilir belki ama eğer bunu yaparsanız ilerde mantıklı bulacağınız bir hareket yapmış olursunuz.
Sonuç olarak, maddi imkanlar varsa sizi de yeni CBR kullanıcıları arasında görmek isteriz.Fakat eğer şartlar sınırlıysa bir CBF veya Ybr gayet mantıklı ve makul bir seçim olacaktır...