Yeni Egzozum nasıl olmus

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güzel görünüyor... sesini de begendiysen.. güle güle kullan.... hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gslmiş gerçekten ii bi şey düşünmüşşün
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadaslar hepnıze tekrar tesekkur ederım :)

Yakıt konusunda pek bısı degısmedı soylekı aynı benzınle gene nerdeyse aynı mıktar yolu gıttıım yanı arttıysa bıle hıssedılmez derecede artmıstır ama ben bısı fark etmedım :) Sesını cok denedım ama telden cekınce ses cok degısık cıkıyo daha pro bı Kamera ıle ceklımesı sart ses cok boguk cıkıyo hıc bısı anlasılmıyo :)

Bu arada pesın fıyatı 150 ytl eger kredı kartıyla tek cekım bıle olsa odernırse KDV alıyorlar.Isteyene arkadastan adresı sorar solerım sımdılık bu kadar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya nası temin edilebilir ki amasya olsun tokat olsun çok satarlar bi 20 25 tane alabilirim acaba adresi ve tel no yu öğrenebilirmiyim
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
Hayırlı olsun arkadaşım qörüntüsü çok qüzel. Ben de Mz Etz 301'imin ekzozuna sacdan kaplama yaptıracağım ama nerede yaptırayım? Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim. İyi Günler
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
vay nitrious kardeşim hayırlı uğurlu olsun..senin motora bi başka yakışmış ama dimi teşekkür etmişsin estağfurullah benim için zevkti biraz geç oldu ama idare et.. bu aralar giremiyordum nete..güle güle kullan

buda benimkisi




 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
Güzeldi, emeğin ve paylaşımın için thanks...

Güzeldi, emeğin ve paylaşımın için thanks...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
nitrious81
gayet güzel olmuş ancak sanki arka lastiğin değişme zamanı gelmiş gibi.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
nitrious81
gayet güzel olmuş ancak sanki arka lastiğin değişme zamanı gelmiş gibi.

Geldi de gecıyo bıle ama bıraz daha tadını cıkarmak ıstıyorum ( en sonunda yapısıcam yere de ) aayıp yanlıyo asfaltta gaza basınca ara sıra haylazlık yapıyorum ama degısıcem artık yeter :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle düle kullan abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst