Arkadaslar hepnıze tekrar tesekkur ederım
Yakıt konusunda pek bısı degısmedı soylekı aynı benzınle gene nerdeyse aynı mıktar yolu gıttıım yanı arttıysa bıle hıssedılmez derecede artmıstır ama ben bısı fark etmedım

Sesını cok denedım ama telden cekınce ses cok degısık cıkıyo daha pro bı Kamera ıle ceklımesı sart ses cok boguk cıkıyo hıc bısı anlasılmıyo
Bu arada pesın fıyatı 150 ytl eger kredı kartıyla tek cekım bıle olsa odernırse KDV alıyorlar.Isteyene arkadastan adresı sorar solerım sımdılık bu kadar.