- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
- Konu Yazar
- #1
Artık o Çin Malı egzozum iflas etmiş ıcınden borusu falan cıkmıstı kaynak yaptırmıstım ve orjınalınıde sorunca 80 ytl cıvarı dıyınce tepem atmıs oldu ve Cın malı egzoz almamaya karar verdım ve Ahmet arkadasım temın etmemdekı yardımlarıyla Egzozuma kavustum burdan tesekkur edıyorum tekrar kendısnıne ve sızınle paylasmak ıstedım :wiinkk:
Not: Performans egzozudur ama onun ıcın almadım sonucta bu scooter 9,5 Bg 11 yapsa ne degısecek sırf ses ve goruntusu ıcın aldım :queen:
Not: Performans egzozudur ama onun ıcın almadım sonucta bu scooter 9,5 Bg 11 yapsa ne degısecek sırf ses ve goruntusu ıcın aldım :queen:
Son düzenleme: