Yeni Egzozum nasıl olmus

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Artık o Çin Malı egzozum iflas etmiş ıcınden borusu falan cıkmıstı kaynak yaptırmıstım ve orjınalınıde sorunca 80 ytl cıvarı dıyınce tepem atmıs oldu ve Cın malı egzoz almamaya karar verdım ve Ahmet arkadasım temın etmemdekı yardımlarıyla Egzozuma kavustum burdan tesekkur edıyorum tekrar kendısnıne ve sızınle paylasmak ıstedım :wiinkk:

38803442ax7.jpg


19294684im3.jpg


14307411ru6.jpg


Not: Performans egzozudur ama onun ıcın almadım sonucta bu scooter 9,5 Bg 11 yapsa ne degısecek sırf ses ve goruntusu ıcın aldım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
güzel güle güle kullan sen beğendiysen mesele yok arkadaşım
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoruna çok yakışmış hayırlı olsun.. bu arada motor un sesinde ne gibi değişiklik oldu..?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
motoruna çok yakışmış hayırlı olsun.. bu arada motor un sesinde ne gibi değişiklik oldu..?

Sesı cok harıka oldu kalınlastı ve ara gaz cektıgınde cok cok kalın ve derınden bı patırdama gelıo ya ne desem bos burda ama cok karızma bı sesı oldu , dusuk devırlerde eskı egzoza gore seslızlestı hele rolentıde fısır fısır ama gaz acınca egzozda acılıyo :queen: ama cok hos bı sesı var servıstekıler bıle cok begendı :p
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
güle güle kullan :rendeer: gayet güzel durmuş.bundan iyisi şamda kayısı:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin motorunun orjinali 80 benimkinin orjinali 816 ytl peki biz ne yapalım:cherry:
nerelere vuriyim kafamı:silent::cherry:

bu arada güzel durmuş güle güle kullan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
hayırlı uğurlu olsun bizim burda birisi pervane gibi bişey taktırmış sanki bana 1000 lik miş gibi ses çıkarıyor ya hayran kaldım
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin motorunun orjinali 80 benimkinin orjinali 816 ytl peki biz ne yapalım:cherry:
nerelere vuriyim kafamı:silent::cherry:

bu arada güzel durmuş güle güle kullan

bence bu resmen müşteriyi kazıklama:silent:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
güle güle kullan.yakışmış ve el yapımı olduğu belli.nerden aldın.çok güzel yapmış.sanki senin motor için tasarlanmışş....
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Motorun yeni galiba baya temiz yalnız yeni olsa idi egzos çabuk gitmezdi
Yakışmış motora ayrı bir hava katmış iyikide 80ytl vermemişin teneke kutusuna böyle çok daha iyi.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel olmuş canım kardeşim peki bişi sormak istiyorum bu egsozu ne kadara aldın cevap yazarsan memnun olurum benim sj-150 race ye gelirmi acaba bu egsoz çok hoşuma gitti ya cvp bekliyorum hoşcakal...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayırlı olsun arkadasım ıcınede sındıyse ne guzel hıc sorun yok:mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hepnıze tesekkurler arkadaslar sagolun evet egzoz el yapımı Istanbuldan arkadasa getırtım malum burda yapan yok boyle seylerı egzoz 150 ytl Full paslanmaz celık ve dısı Kromaj lı .Evet Allahın tenekesıne 80 veremezdım zaten :) Bu arada motorum yenı sayılmaz 1 sene olcak 9100 km deyım arka lastıgın bıtıklıgınde de anlasılır sanırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Hayırlı olsun.Bence çok güzel bir uyum sağlamış :queen:



___________________-
Çok güzel olmuş canım kardeşim peki bişi sormak istiyorum bu egsozu ne kadara aldın cevap yazarsan memnun olurum benim sj-150 race ye gelirmi acaba bu egsoz çok hoşuma gitti ya cvp bekliyorum hoşcakal...

abicim karar ver cbr 125 mi, suzuki 1100 mü yoksa sj-150 race mi :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karışık baba ya ne ararsan var bizde yeter ki sen iste bi bakarsın today olmuş...:p:p:p
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
arkadasım harbiden cok guzel olmuş çuk die oturmuş bnm zatında egzosunun değişmesi gerekiyo yaptırıp kurtulcam artık paslı şeyden:D peki yakıt ta bişey farkettimi ? en çok merak ettiğim bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst