hurricane tam yazacakken baktım sayfa sonu ve çoktan yazmışsın.ben yaklaşık bir yıldır ındıan sitelerinde bu resimlere rastlıyorum ve hatta burda da birkaç resim yayınlanmıştı.Bizim şivemizle hindistan da :honda,yamaha,tvs ayrıca marka olarak yanılmıyorsam hero,pulsar gibi markalar çok ciddi rekabet içinde modelleri var degişik hatta bizim hiç aklımızdan geçmiycek cc lerde.asya nın üretim merkezi olmuşlar.bizde daha avrupa tip onaylı motorlar diye tutturmuşuz bir yol gidiyoruz.avrupada halk için motormu üretiliyor.fiyatlar alıyor başını gidiyor.çevreye az zarar vermesi tabi önemli ama tüm avrupa asya abd hatta tüm dünya sifonu denize boşaltırken nasıl oluyorda çevre bilinci diye etrafta nutuklar atıyorlar inanamıyorum.Yesinler sizin çevreciliginizi:queen::queen::queen: