Yeni CBF 150!!!

Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
64
Herkez biliyor ki Honda CBF 150 Hindistanda Unicorn adı ile üretiliyor. Geçen sene sitede 2009'da Unicorn yenilenecek yazıyordu, bu sene siteye girip yeni Unicorn çıkmışmı diye bakmak istedim.
Veee karşıma bu güzellik çıktı... Umarım bu sene Honda bu motoru Tr'ye getiri ve lansmanını yapar, bir 150 cc, bu kadar güzel olabilir.

coloursnew_big1.jpg


Daha fazla bilgi için www.honda2wheelersindia.com adresine bakabilirsiniz.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Apachi'e benzemis ve abarti bir cekiciligi olmadigini dusunuyorum , gelirse bu renk cok satar.

Saygilar.
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
64
depo girintileri çok şık asil, sitede stunner cbf diye bir model var, o da gayet şık...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
apache ye benzetmeye çalışmışlar bravo gerçi birazdaha çalışsalar tam olacakmış...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
unicorn yenilenmiş diyosun. cbf 150 yenilenmiş gibi başlık açmışsın.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
fotojenik bi apache kırması. görüntüsü şöyle diyo; az yakarım, sağlamım, beni kuryelerdede, keyif için binen tecrübeli bi binicidede, yeni başlayandada görebilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
apache'nin resmen yandan yem..i bu!
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Egzostu apache ye benzetilmiş sanki.Rengi çok hoşuma gitti.:cat:Eğer Türkiye'de satışa sunulursa çok satacağını düşünüyorum.Şahsen ben almayı düşünürüm:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
64
en üstteki motorda ortadn tek süspansiyon var, herhalde commuter sınıfında tektir, bu özellik.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalite kokuyor, her ikisi de:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bildigim kadarıyla honda cbf i 125 olarak uretecek tekrar yenı cbf 125 resımlerı paylasılmısdı gercektn harıka bı makına yapmıslar bakmanızı tawsıye ederım bildigim kadarıyla unıcorn deıl cbf 125 gelcek
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
64
bu stunner cbf midir nedir 125 cc imiş dediğinle örtüşüyor aslında.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
daha zorlu piyasalara nasılda biliyolar daha iddalı 150 cc çıkarmasını işte hondaya bu yüzden kızıyorum hiç tasarıma önem vermediği en düşük seviye motorları burda piyasaya sürüyor.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
gayet güzel bence. küçümsenecek bir motor değil. öncekine göre daha spor ve şık görüntüsü var. apacheden esinlenmiş ama bu honda adı yeter.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya abi çıakrtmayın mayıs a kdar böle şeyleri göstermeyin bana alayım cbf imi ondan sonra ne çıkıyosa cıksınnnn :DDDD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst