tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 8 Ocak 2008 Konu Yazar #61 Konunun kilitlenmesini rica ediyorum. Tekrar kusura bakmayın..
rEnE Katılım 24 Ağu 2005 Mesajlar 929 8 Ocak 2008 #62 alp_tunay' Alıntı: Ayrılmıyormuş renecik.... Bu arada eski işin tekrardan hayırlı olsun.....:rendeer::rendeer: Genişletmek için tıkla ... ::utangac: Pardon tam olarak okumamışım ilk sayfada ki ilk mesajı baz almıştım.
alp_tunay' Alıntı: Ayrılmıyormuş renecik.... Bu arada eski işin tekrardan hayırlı olsun.....:rendeer::rendeer: Genişletmek için tıkla ... ::utangac: Pardon tam olarak okumamışım ilk sayfada ki ilk mesajı baz almıştım.
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 8 Ocak 2008 #63 tubis' Alıntı: Konunun kilitlenmesini rica ediyorum. Tekrar kusura bakmayın.. Genişletmek için tıkla ... Bidaha ayrılıyorum falan deme.... :cat::cat: Otur oturduğun yerde.... İmza : Patronun....:cat::cat:
tubis' Alıntı: Konunun kilitlenmesini rica ediyorum. Tekrar kusura bakmayın.. Genişletmek için tıkla ... Bidaha ayrılıyorum falan deme.... :cat::cat: Otur oturduğun yerde.... İmza : Patronun....:cat::cat: