- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
- Konu Yazar
- #21
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin,inşallah kısa sürede uyum sağlarsın yeni ortamına.:rendeer:
Uyumlu bi insanım abi, hadi hayırlısı, sağol...
Yeni işin hayırlı olsun o vakit :rendeer:
Mersiii
Hayırlı olsun... :rendeer:
Sağol
hayırlısı olsun umarım eskısını aratmaz her yonuyle
Sağol
tubis hayırlı olsun kardeşş te bana baş ağrısı için bi ilaç önerr ya başım çatlıyo![]()
İçme
Hadi hayırlısı....:rendeer: Anlamadığım terfi falan yoksa neden böyle alıştığın ortamdan ayrılıyorsun?.. Maaş daha mı iyi?....:silent:
Ya tabii ki daha fazla alıcam ama zaten ben maaşımdan memnundum. Maaşla alakalı bi olay değil. Anlatmayla olmaz abi, patronumun psikolojik sorunları var. Beni çok yoruyor, değişmesi de imkansız. Anlayacağın, anası babası çekmezken ben mi çekeceğim dedim, çıktım...
tubişcim hep böle başlar...ilkler güzeldir...muhtemelen çıktığın işin ilk günleride güzel geçmştir...yeni olan herşey güzeldir...
hayat aynı be tubişim...ale:
Doğru diyosun abi
Yeni işin hayırlı olsun...
umarım yeni mekanda keyfin daha bir yerinde olur..
Sağol. Bi ihtiyacın olursa, Doğaner Ayakkabıcının bitişiği.. Herkes bilir benim yerimi.. :wiinkk:
iyidir degisiklikoraya da alisirsin, ora da sicacik olur zamanla
hayirli olsun.
Sağol canım
Demek söylediğini yaptın kız....
Neyse hayırlı olur inşallah...:rendeer:
Ben dediğim herşeyi yaparım abi
Eskiler madem ki tebdilii mekaanda hayır vardır demişler,hayırlı olsun diyelim.:cat:
Aslında en güzeli emekli olmak hobilerle uğraşmak falan filan ama
Çalış çalış nereye kadar.
Daha dur be abi, genciz, çalışacağız. Emeklilik zamanları da gelir elbet.. :wiinkk: Sağol..
Hayirlisi olsun tubiş sen hesabini bilirsin yeni işinde başarilar.......
Teşekkürler
tubiş hayırlı olsun kardeşim .............
Teşekkür ederim
hadi bakalım...
herşey gönlünce olsun canım...
sen üstesinden gelirsin:cat:
Sağol fıstık.. :rendeer:
hayırlı ugurlu olsun yeni işin .. umarım herşey gönlünce olur . stressiz iş yok malesef ..bidaka bidakka yoksa varmı? (((((((![]()
Yoktur tabi.. Sağol..
hayırlı olsun bi zamet zanaks varsa banada gönder diyecektim
kötü emellerime alet etcemde:queen:
Xanax diye yazılır. Artı öyle aspirin gibi satılmaz.
akıllı kızsın sen ne istediğini bilirsin,böyle karar verdiysen saygı duymak lazım,hayırlı olsun kardeşim sadece meraktan soruyorum kararına bir ortak varmı,anladın sen
Teşekkür ederim abi.. Ortak derken ? Anlamadım. :silent:
hayırlı olsun tubıs kalbımızdesın
Teşekkürler
Ayyyyyyyyyyyyy yoruldum yaww.. Cevap yazmasam ayıp olur diye düşününce böyle oluyo.. :mrgreen: Bana bu şekilde yaklaştığınız için teşekkür ederim. Bir arkadaş sormuştu "mt nedir, ne iş yapar" diye. Görsün ne yaptığımızı.. :wiinkk: