Yeni Bir Yıl, Yeni Bir İş...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin,inşallah kısa sürede uyum sağlarsın yeni ortamına.:rendeer:

Uyumlu bi insanım abi, hadi hayırlısı, sağol... :)

Yeni işin hayırlı olsun o vakit :rendeer:

Mersiii :p

Hayırlı olsun... :rendeer:

Sağol :)

hayırlısı olsun umarım eskısını aratmaz her yonuyle

Sağol :)

tubis hayırlı olsun kardeşş te bana baş ağrısı için bi ilaç önerr ya başım çatlıyo :)

İçme :p:p

Hadi hayırlısı....:rendeer: Anlamadığım terfi falan yoksa neden böyle alıştığın ortamdan ayrılıyorsun?.. Maaş daha mı iyi?....:silent:

Ya tabii ki daha fazla alıcam ama zaten ben maaşımdan memnundum. Maaşla alakalı bi olay değil. Anlatmayla olmaz abi, patronumun psikolojik sorunları var. Beni çok yoruyor, değişmesi de imkansız. Anlayacağın, anası babası çekmezken ben mi çekeceğim dedim, çıktım... :)


tubişcim hep böle başlar...ilkler güzeldir...muhtemelen çıktığın işin ilk günleride güzel geçmştir...yeni olan herşey güzeldir...

hayat aynı be tubişim...:pale:

Doğru diyosun abi :) Eskimeyen tek şey kalbim(iz)de ki AŞK ::blushani

Yeni işin hayırlı olsun...
umarım yeni mekanda keyfin daha bir yerinde olur..

Sağol. Bi ihtiyacın olursa, Doğaner Ayakkabıcının bitişiği.. Herkes bilir benim yerimi.. :wiinkk:

iyidir degisiklik:) oraya da alisirsin, ora da sicacik olur zamanla:) hayirli olsun.

Sağol canım :)
Demek söylediğini yaptın kız....

Neyse hayırlı olur inşallah...:rendeer:

Ben dediğim herşeyi yaparım abi :) Sağol.. :wiinkk:

Eskiler madem ki tebdilii mekaanda hayır vardır demişler,hayırlı olsun diyelim.:cat:
Aslında en güzeli emekli olmak hobilerle uğraşmak falan filan ama :p
Çalış çalış nereye kadar.

Daha dur be abi, genciz, çalışacağız. Emeklilik zamanları da gelir elbet.. :wiinkk: Sağol.. :)

Hayirlisi olsun tubiş sen hesabini bilirsin yeni işinde başarilar.......

Teşekkürler :)
tubiş hayırlı olsun kardeşim .............

Teşekkür ederim :)

hadi bakalım...
herşey gönlünce olsun canım...
sen üstesinden gelirsin:cat:

Sağol fıstık.. :rendeer:
hayırlı ugurlu olsun yeni işin .. umarım herşey gönlünce olur . stressiz iş yok malesef ..bidaka bidakka yoksa varmı? (((((((:)

Yoktur tabi.. Sağol.. :)

hayırlı olsun bi zamet zanaks varsa banada gönder diyecektim:)
kötü emellerime alet etcemde:queen:

Xanax diye yazılır. Artı öyle aspirin gibi satılmaz. :p Akıllı ol.. :mrgreen:

akıllı kızsın sen ne istediğini bilirsin,böyle karar verdiysen saygı duymak lazım,hayırlı olsun kardeşim sadece meraktan soruyorum kararına bir ortak varmı,anladın sen

Teşekkür ederim abi.. Ortak derken ? Anlamadım. :silent:

hayırlı olsun tubıs kalbımızdesın

Teşekkürler :)


Ayyyyyyyyyyyyy yoruldum yaww.. Cevap yazmasam ayıp olur diye düşününce böyle oluyo.. :mrgreen: Bana bu şekilde yaklaştığınız için teşekkür ederim. Bir arkadaş sormuştu "mt nedir, ne iş yapar" diye. Görsün ne yaptığımızı.. :wiinkk:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hayırlı olsun abla:cat:
yeni ortamlara girerken insan biraz korkar ama çoğunlukla hayatı biraz değiştiği için mutlu olur:cat:
belki alışman için 1 günün üzüntülü geçer....
ama orada daha keşfedilecek çok şey vardır:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
yeni dükkan hayırlı olsun :rendeer: şans herkeze lazım tabiki umarım şansın fazla gelirde bizlerede yollarsın :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Gelen gideni aratırmış derler ama eğer aratırsa aklından hemen 'Kendim ettim kendim buldum' Parçasını geçirerek işi dalgaya alabilirsin :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeniişinde başarılar sana transap hayranı
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cnm sen mutlu olduysan bizde olduk
hayırlı uğurlu olsun yeni işin :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
yeni işn hayırlı uğurlu olsun işallah,hayallerine doğru daha çabuk varmanızı sağlasın yeni işiniz hayırlısıyla
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hayırlı uğurlu olsun tuğbacım.umarımki pişman olmazsın.ben çalıştığım yerde bölüm değiştirdim 1 yıl oldu hala alışamadım.alıştığın ortam kötüde olsa en iyi ortamdır.çünkü kime nasıl yaklaşacağını bilirsin onlarda sana.pişman olmaman dileklerimle
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tuba hayırlı olsun. Yeni ihale sistemleri filan eczacı dostlarımızı oldukça zorlayacak gibi. Halkımızı da zor günler bekliyor korkarım. Allah hepinize/hepimize kolaylık versin.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubıs abla hayırlı olsun ınsallah daha hayırlı olur :)

hayırlı olsun abla:cat:
yeni ortamlara girerken insan biraz korkar ama çoğunlukla hayatı biraz değiştiği için mutlu olur:cat:
belki alışman için 1 günün üzüntülü geçer....
ama orada daha keşfedilecek çok şey vardır:cat:

yeni dükkan hayırlı olsun :rendeer: şans herkeze lazım tabiki umarım şansın fazla gelirde bizlerede yollarsın :cherry:

Sağolun arkadaşlar :)

Hayırlı uğurlu olsun. Gelen gideni aratırmış derler ama eğer aratırsa aklından hemen 'Kendim ettim kendim buldum' Parçasını geçirerek işi dalgaya alabilirsin :)

Neden kötüyü düşüneyim ki ¿ İyi şeyler düşünün iyi şeyler olsun... :) :wiinkk:

hayırlı olsun.yeni işine çabuk ısınman dileğiyle.

Sağol :)

cnm sen mutlu olduysan bizde olduk
hayırlı uğurlu olsun yeni işin :rendeer:

Teşekkür ederim :)

yeni işn hayırlı uğurlu olsun işallah,hayallerine doğru daha çabuk varmanızı sağlasın yeni işiniz hayırlısıyla

Yeni işiniz hayırlı,uğurlu olsun tubis hanım :)

Sağolun :)

hayırlı uğurlu olsun tuğbacım.umarımki pişman olmazsın.ben çalıştığım yerde bölüm değiştirdim 1 yıl oldu hala alışamadım.alıştığın ortam kötüde olsa en iyi ortamdır.çünkü kime nasıl yaklaşacağını bilirsin onlarda sana.pişman olmaman dileklerimle

Pişman olmam, gittiğim yer eski bi eczane herkes garanti veriyor seveceğim konusunda.. Sıcak kanlıyımdır, çabuk diyalog kurarım, kendimi sevdirir, ortamı da severim :)

Yeni işin hayırlı olsun tubis :rendeer:

Hayırlı ugurlu olsun Tugba yenı yerınde daha huzurlu rahat olursun ins.

Sağolun :)
Tuba hayırlı olsun. Yeni ihale sistemleri filan eczacı dostlarımızı oldukça zorlayacak gibi. Halkımızı da zor günler bekliyor korkarım. Allah hepinize/hepimize kolaylık versin.

Valla bu meslek beni bu kadar senedir hiç zorlamamıştı. Her yeni günde hep yeni bi değişiklik. İhale sistemleri desen ayrı bi zorluk. Valla bakalım, hayırlısı olsun.. Sağolun hocam :)

Hayırlı olsun.

Alışırsın yeni işine de. Sen işini iyi yaptıktn sonra ötesi önemli değil.

Ben de öyle düşünüyorum abicim, sağol... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun tuğba. Umarım yeni işin sayesinde transalp'ine kavuşursun:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"Tebdili mekanda faide vardır!" derler.Değişiklik gelişimdir ve gençken bu kararlar daha rahat alınabiliyor.Hayırlı olmasını dilerim Tuğba kardeşim.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ablacim insallah hersey gonlunce olur...
bir deyim vardi "ev sahibiin bir evi varsa kiracinin binlerce:diye dogru hatirliosam eger:p
bizler kiraciyiz yanee:cat:
Basarilar Basarilar Basarilar
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun tubişim
inş. yeni işinde daha mutlu mesut olursun
hayırlı işler bol kazançlar şimdiden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst