Yeni Bir Yıl, Yeni Bir İş...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nasıl desem ki. Yarın eczanem de son günüm. Üzgünüm ama bu benim seçimim, yani ben kendim ayrılıyorum. Hemen ertesi gün, başka eczaneye başlıyorum. Belki gündüz çok fazla onlıne olamam ama, zaman geçtikçe ayarlarım merak etmeyin. :p Paylaşmak istedim. Akşamları görüşürüz artık.. :mrgreen: Eczaneden içeri girdim ben Tugba dedim, ooo hem de motorcuyuz dedi. :cherry: Karizmamız yeter.. :cherry:

Kafam karışık, mutluyum çünkü artık stressiz bi ortam da çalışacağım.
Hüzünlüyüm, çünkü alıştığım ortamdan kopuyorum... Neyse, bana şans dileyin.. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin,inşallah kısa sürede uyum sağlarsın yeni ortamına.:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yeni işin hayırlı olsun o vakit :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
tubis hayırlı olsun kardeşş te bana baş ağrısı için bi ilaç önerr ya başım çatlıyo :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi hayırlısı....:rendeer: Anlamadığım terfi falan yoksa neden böyle alıştığın ortamdan ayrılıyorsun?.. Maaş daha mı iyi?....:silent:

tubis hayırlı olsun kardeşş te bana baş ağrısı için bi ilaç önerr ya başım çatlıyo :)

Erken yat erken kalk.... Bence çok uyumaktan.....:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nasıl desem ki. Yarın eczanem de son günüm. Üzgünüm ama bu benim seçimim, yani ben kendim ayrılıyorum. Hemen ertesi gün, başka eczaneye başlıyorum. Belki gündüz çok fazla onlıne olamam ama, zaman geçtikçe ayarlarım merak etmeyin. :p Paylaşmak istedim. Akşamları görüşürüz artık.. :mrgreen: Eczaneden girdim ben Tugba dedim, ooo hem de motorcuyuz dedi. :cherry: Karizmamız yeter.. :cherry:

Kafam karışık, mutluyum çünkü artık stressiz bi ortam da çalışacağım.
Hüzünlüyüm, çünkü alıştığım ortamdan kopuyorum... Neyse, bana şans dileyin.. :wiinkk:

tubişcim hep böle başlar...ilkler güzeldir...muhtemelen çıktığın işin ilk günleride güzel geçmştir...yeni olan herşey güzeldir...

hayat aynı be tubişim...:pale:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Yeni işin hayırlı olsun...
umarım yeni mekanda keyfin daha bir yerinde olur..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
iyidir degisiklik:) oraya da alisirsin, ora da sicacik olur zamanla:) hayirli olsun.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eskiler madem ki tebdilii mekaanda hayır vardır demişler,hayırlı olsun diyelim.:cat:
Aslında en güzeli emekli olmak hobilerle uğraşmak falan filan ama :p
Çalış çalış nereye kadar.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hayirlisi olsun tubiş sen hesabini bilirsin yeni işinde başarilar.......
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun yeni işin .. umarım herşey gönlünce olur . stressiz iş yok malesef ..bidaka bidakka yoksa varmı? (((((((:)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
hayırlı olsun bi zamet zanaks varsa banada gönder diyecektim:)
kötü emellerime alet etcemde:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
akıllı kızsın sen ne istediğini bilirsin,böyle karar verdiysen saygı duymak lazım,hayırlı olsun kardeşim
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun tubıs kalbımızdesın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst