- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
- Konu Yazar
- #1
Nasıl desem ki. Yarın eczanem de son günüm. Üzgünüm ama bu benim seçimim, yani ben kendim ayrılıyorum. Hemen ertesi gün, başka eczaneye başlıyorum. Belki gündüz çok fazla onlıne olamam ama, zaman geçtikçe ayarlarım merak etmeyin.
Paylaşmak istedim. Akşamları görüşürüz artık.. :mrgreen: Eczaneden içeri girdim ben Tugba dedim, ooo hem de motorcuyuz dedi. :cherry: Karizmamız yeter.. :cherry:
Kafam karışık, mutluyum çünkü artık stressiz bi ortam da çalışacağım.
Hüzünlüyüm, çünkü alıştığım ortamdan kopuyorum... Neyse, bana şans dileyin.. :wiinkk:
Kafam karışık, mutluyum çünkü artık stressiz bi ortam da çalışacağım.
Hüzünlüyüm, çünkü alıştığım ortamdan kopuyorum... Neyse, bana şans dileyin.. :wiinkk:
Son düzenleme: