Yeni bir arkadaşınız oluyorum.

Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
0
Hosbulduk teşekkürler hepinize






hoş geldin kardeşim hayırlı olsun motosiletin , sana yeterde artar bile fakat aman akıllı kullan , bizi üzme sonra...:)
Elimin gaza gitmesine ragmen ayagımda frene gidior merak etmeyesen :)


"Sen bilmezssin.. O bilmez.. Hiç kimse bilmez, bilemez.. Hatta Ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir".
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
Hoşgeldin motorun hayırlı olsun güle güle bin gez dolaş hayatı yaşa gerisini takma :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst