Yeni bir arkadaşınız oluyorum.

Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
0
Selamun aleyküm. Öncelikle pazartesi günü bende ilk motorumu alıcam.Motor tecrübem cok var ama hiç kendi motorum olmamıştı.Amcamın arkadaşlarımın vs. motorlarıyla gezmiştim.Sonunda artık Allah nasip ederse pazartesi günü benimde bi yamaha ybr 125 motorum olucak.Hepimize kazasız belasız sürüşler.










"Sen bilmezssin.. O bilmez.. Hiç kimse bilmez, bilemez.. Hatta Ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir".
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
0
Epeyce bir araştırma yaptım ve ybryi tercih ettim.Teşekkür ederim hoşbulduk
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
hoş geldin
adını söylersen
nereden katılımcı oldugunu
yaşını
mesleğini söylersem
sanırım herkes seni daha iyi tanır.
tekrar aramıza hoş geldin
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
0
Teşekkür ederim herkese. Duzceden katılıyorum adım tolga.Daha gencim yasım 16 :)



"Sen bilmezssin.. O bilmez.. Hiç kimse bilmez, bilemez.. Hatta Ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir".
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Hayırlı olsun hemşehrim, tekerin düz bassın.
Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
Düzce'ye geldiğimde uğrarım yanına.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hoş geldin kardeşim hayırlı olsun motosiletin , sana yeterde artar bile fakat aman akıllı kullan , bizi üzme sonra...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst