- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm. Öncelikle pazartesi günü bende ilk motorumu alıcam.Motor tecrübem cok var ama hiç kendi motorum olmamıştı.Amcamın arkadaşlarımın vs. motorlarıyla gezmiştim.Sonunda artık Allah nasip ederse pazartesi günü benimde bi yamaha ybr 125 motorum olucak.Hepimize kazasız belasız sürüşler.
"Sen bilmezssin.. O bilmez.. Hiç kimse bilmez, bilemez.. Hatta Ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir".
"Sen bilmezssin.. O bilmez.. Hiç kimse bilmez, bilemez.. Hatta Ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir".