Yeni başlıyacaklar için motosiklet tavsiyesi

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
8
Bu başlıklardan ne kadar sıkıldığınızı ve foruma gelen her motosiklet meraklısının bu tarz başlıklar açtığını biliyorum genellikle ulaşım araçlarıyla çok uzun yollar yapmayı seven bi insanım misal bisikletle bile 60-70 km yaptıgım olur.çok küçük yaşlardan beri motosikletlere ilgi duymama rağmen nihai başlangıcım bu sezon olucak diye ümit ediyorum daha önceden 2-3 sefer çeşitli motosikletlerde deneme yaptım.Neyse konuyu toparlıyım 1.74 boyundayım ve yaptıgım araştırmalar sonucunda 2 motor arasında kararsız kaldım aynı markanın 2 modeli hyosung gt 250 ve gv 250 bu nasıl arada kalmak demeyin ileride fazer VFR tarzı spor turing bir motor kullanmak istiyorum ve aktarılan tecrübelerden anladığım kadarıyla bu tarz motorları kullanmak tecrübe gerektiren birşey.Bu nedenle 250cc lik bir motorla tecrübe kazanmak istiyorum .Başlangıç için alacagım motoru ikinci el alıcam asıl düşüncem daha yüksek cc li bir motora geçiş yapınca elimde tutmak ve şehir içinde yüksek cc li touringlerin kullanımının zor oldugu zamanlarda daha küçük cc li motoru kullanmak bu nedenle düşük bir bütçe ayırdım zaten asıl istediğim motorlar cok yüksek fiyatlı su an içinde 2 pahalı motor alıcak lükse sahip değilim sonuç olarak soruları toparlamam gerekirse

1.yeni motora başlıyacak ve şehir içi performans için gv250 mi yoksa gt250 mi önerirsiniz.

2.Sport touringlerin oturma pozisyonları hangisine daha yakındır.

3.bütçe olarak motor korumalar ehliyet vs için maximum 8000 TL ayırdım bunuda gözönünde bulundurarak ve nerdeyse hiç tecrübem olmadıgını düşünerek başka tarz veya motor önerirmisiniz

İlginiz ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Cbf 250 Tipi bişey öneririm Çnkü elbette İlk motorun olucagı için yan yatırma çamura batırma olabilir Bu herkezin başına gelebilir oldugu yerde yan yatrablrsin falan Canın daha fazla yanar grenajlı makinede Eger naked tipi alırsan senin için daha iyi olur Cbf 250 iyidir.. :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
31
evt kesinlikle cbf 250 ybr 250 tarzı birşeyle basla derim touring olsun yeni baslayacagin makine racing ile zorlanirsin şehir içinde
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
sıfır düşünüyosanız, cbf 250 weya ybr 250 fiyatına, gt 250 (gt 250r demiyorum. hem daha pahalı hem de onu sormamışsınız) cok daha ustun bir makine diye duydum hem de hemen satarsınız. gv 250 forumunun ilk sayfalarında memnuniyetsizlikler okuduğumdan ben soğumuştum. yaklaşık aynı para olan iki motordan (werdiğiniz örneklerden) ben daha dinamik olanı seçerdim..tabi zewk meselesi..gt 250 at gibi motor =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst