Yeni atanan hemşerime Ayder Yaylası tanıtımı

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Okulumuza yeni atanan tarih öğretmeni hemşerim çıktı(Çorumlu). ben de ona hoşgeldin gezisi hediye ettim. Ayder yaylasını çıkalım dedim, o da çok merak ediyormuş zaten Ayder'i. güzel oldu. Motosiklete de ilk defa bineceğini söyledi. geziden memnun kaldı. işte fotoğraflar:



















































































Bundan sonrası Ardeşen limanındaki çekirdek sefamızdan:p balıkçılar güzel kareler verdiler:cat:




































 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
şu ayder resimlerini atıyorsun inan çok hoşuma gidiyor yüreğine sağlık
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Mükemmel... Fotoğrafların hepside Galerilik :) süper gezi- süper fotoğraflar. tekrarını bekliyoruz.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
mekan çok süper yeşillikler insanı büyülüyor. paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese.RunemagicK, umarım en kısa sürede atanıp siz de gezebilirsiniz.ama ben de atanabilmek için herşeyden feragat ettim. bir sene başka hiçbirşeyle uğraşmadım. çalışmadan olmuyor kesinlikle. bol konu anlatımı, bol soru, bol deneme. tabi aklımda bir motosiklet alıp her tarafı gezme hayalim sürekli tazeydi. bu ise beni motive ediyordu. iyi çalışmalar
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Birgün Karadeniz'e geleceğim ve o zaman: Seni bulacağaam:mrgreen:
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
:queen: gerçekten çok güldüm ama. çok espiritüel bir yorum olmuş. nereye çeksen oraya gidiyo:mrgreen:

bende temmuzun 15 şinde trabzon ofa geleceğim nasipse buluşuruz biyerde tanişiriz sizin gezilerinizi takip ediyorum karadenizden görüntüleri gösteriyorsunuz memnun oluyoruz :cat:

görüşmek üzere
:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bende temmuzun 15 şinde trabzon ofa geleceğim nasipse buluşuruz biyerde tanişiriz sizin gezilerinizi takip ediyorum karadenizden görüntüleri gösteriyorsunuz memnun oluyoruz :cat:

görüşmek üzere
:)

sağolun. ben o tarihlerde başka yerde olacağım.sonra da askere gideceğim. başka bir zamana artık. görüşmek üzere
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ağa gene döktürmüşsün eline sağlık. ha bu arada közde mantar güzel oluyormu.:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ooo fusuy nerdesin yaa bende diyordum bu adama nazar değdi evde yatıyor gezemiyorsun diye seviniyordum ki bi baktım yeni gezi konusu:salut: eline sağlık güzel gezi olmuş yanlız birşey eksik? anladın sen onu:wiinkk:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sayende oraları en az senin kadar tanımış olduk... teşekkürler paylaşım için...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler.
közde mantar güzel oluyor da, biz şiş usulü yaptığımızdan ters çevrildiler ve suları döküldü. yoksa onun içine suyu birikince bol tuz atıp yerseniz, ete ihtiyaç duymazsınız:) ama bizimkiler de fena olmadı yine de. ha bir de soğutmadan hemen yemeniz lazım. soğuyunca pek iyi olmuyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------

ooo fusuy nerdesin yaa bende diyordum bu adama nazar değdi evde yatıyor gezemiyorsun diye seviniyordum ki bi baktım yeni gezi konusu:salut: eline sağlık güzel gezi olmuş yanlız birşey eksik? anladın sen onu:wiinkk:

ne eksik ya hu:silent: valla anlayamadım, muhlama felan mı:p bak merak ettim şimdi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
teşekkürler.
közde mantar güzel oluyor da, biz şiş usulü yaptığımızdan ters çevrildiler ve suları döküldü. yoksa onun içine suyu birikince bol tuz atıp yerseniz, ete ihtiyaç duymazsınız:) ama bizimkiler de fena olmadı yine de. ha bir de soğutmadan hemen yemeniz lazım. soğuyunca pek iyi olmuyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------



ne eksik ya hu:silent: valla anlayamadım, muhlama felan mı:p bak merak ettim şimdi

bilmişsin işte hemde bi kerede çok akıllı adamsın vesselam:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bilmişsin işte hemde bi kerede çok akıllı adamsın vesselam:cat:

:mrgreen: bu sefer de şiş yapalım dedik, aslında hemşerime ilk önce muhlamayı tanıtmam gerekirdi, sonradan aklıma geldi ama iş işten geçti tabi. olsun, bi dahaki sefere de onu tanıtırız:cat:
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
3
resimler müthiş.oraları görmek nasip olurmu acaba.çok uzun yol.ç.kale-çorum-rize .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst