Yeni aldığım pocket bike

Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar, 2 gün önce bir tanıdığımdan 100tl ye pocket bike aldım. Yalnız motoru çalıştırmak için baya uğraştım. Motor 3yıldır depoda duruyomuş. Adam motoru torununa almış oda ön tarafını çarpmış sonra bidaha binmemiş. MOtorun lastikleri inik bide motor çok duman atıyo ses var performans yok. Birde arka dişlinin iki taraflı olduğunu farkettim. Şu an dişli büyük durumda ters çevirip küçük tarafını kullanacağım.Neler önerirsiniz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
pocket bike'lar 2 zamanlı motora sahip olduğundan yakıt-yağ karışımı yakarlar, bu yüzden dumanlı çalışması normal.
yağsız bırakma.
 
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
0
Ama gereğinden çok fazla yakıyor birde boğuluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

birde konuyu yanlış yere açmışım nasıl taşırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

yokmu cevap veren
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst