- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Türkiye'de eşi çok ama benzeri olmayan gelin gibi Honda Shodow VT 750 c4 sahibiyim. Motosikletim iş yerinde ve evde kapalı garajdan çıkar ve kapalı garaja girer. Bu güne kadar üzerine yağmur düşürmedim islak zeminde sürmedim.. Tekerleğini çamura dokunmadım. Her ikimiz içinde hoşumuza giden meteorolojik verileri almadan onunla yola çıkmayız. Tabi ki bunlar tamamen benim aşırı kıllığımdan kaynaklanıyor. Bizim gibi Kanında motosiklet virüsü taşıyan kışiler (Benim gibi) arabası olsa bile kullanmazlar. Hal böyle olunca Shadow un gidemediği yerlere deh diyince gidecek bana ve shadow'uma yeni bir arkadaş olsun istedim. Zaten hep geri hizmet motorum olurdu. Fakat garajda duracağına arkadaşın gönlü hoş olsun diye kullanmak için verdim ki hurdasını getirdiği için bir müddet kendime kızıp ikinciyi almamıştım. Ama hep eksikliğini hissettim. HONDA OTOSEVER iki gün içinde 100 TL zam yapması tepemi attırdi. Sonuçta internentten aramaya başladım. 2008 model 910 km.de sıyah HONDA CBF 150 ilanı gördüm ve gecenin saat 22,30 unda motoru görmeye yola çıktım. Makınayi ilk gördüğümde puan verdim. Tam istediğim gibi kapalı garajda beklıyor üzeri çarşaf örtulüydu. Hemen oracıkta parayı verip ertesi günü motorun sahibi oldum. Oto yıkamada bol köpüklü yıkamadan geçtikten sonra bir hafta önce sıfır alınmış komşunun motorunun yanında benimki daha yeni duruyor.Gelelim kullanmaya; Tabi ki bu makına çok farklı. Kendimi havada uçuyor gibi hissediyorum. Çalıştığını bile duyamadığım için kavşaklarda tekrar marşa bastığım oldu. Doğrusu sürerken bana hiç güven vermiyor. Bu nedenle bende pek ısınamadım. Önümüzdeki günlerde bir birimize kanımız kaynar mı. Yoksa aramız iyice açılır mı. Hele birde benim bilmediğim dezavantajları varsa işimiz zorlaşırmı. Yoksa ben mi abartıyorum. Fakat makına daha 1. garantiye bile gitmemiş ve hiçbir yerine anahtar değmemiş. Doğrusu lastiklerin üzerindeki mavi şerit boyalar bile hasar görmemiş. Şimdi sizlerden görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürlerimle..