- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 137
- Konu Yazar
- #1
bugun seyir halinde iken gaz vermiyorum kendi halinde gidiyor motor biraz gaz verince bir ses geliyor 1000-2000 devir sonra o ses kayboluyor. bunun nedeni hakkında bir fikri olan yada yardım edebilicek varmı? sanırım ön frenle alakalı ama tam çözemedim balataya falan da baktım bir sorun gözüme çarpmadı. teşekkür ederim