ybr125'mi cbr125'mi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motosiklet almayı düşünüyorum ybr125mi alayım yoksa cbr125 mi veya bu fiyatlarda başka bir motosiklet tavsiye edebilirmisiniz :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
zydar öncelikle hoşgeldin
bu iki motor tip olarak birbirinden çok farklı neye göre bi kıyaslama istiyorsun
istediğin motor tipini ve ayırdığın para miktarını söylersen daha iyi yardımcı olabiliriz
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
arkadaşım bu konuyla ilgili yüzlerce konu açıldı önce bi bak istersen
bence cbr 125
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tip olarak racing istiyorum ama fiyat olarak en uygunu ve benim alabileceğim cbr125 var bunun dışında cg125 ve ybr125 olabilir veya max5000ytl ye kadar bir motosiklet önerirmisiniz 250cc de olabilir teşekkürler....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
16
kardesım bence 2. el bır racıng bul ve racıng ruyasına sende katıl 5000ytl ye baya guzel racıng bulabılırsın tabı ole gosterıslı olmaz ama zevkını cıkaracagına emınım
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bu konu yu tekrar açmanın ne manası var bütün form bununla doldu bi konu açmadan önce şu forumu inceleyin
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
143
Bence Ybr Cbr Alicaksam O Kadar Paraya Giderim Adam Gibi 92-93 Modelde Olsa Bi Racing Alirim.cbr Ne O öyle Ince Lastikler Granej Ince Bi De 125 Cc Ne Yapicaksin Onu Bi Süre Sonra Tatmin Etmeyecek Bi De Satarken Zarar Ediceksin.ya Ybr Al Ya 2. El Racing 600 Cc.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
@KLEBER, Ybr ile 600cc'lik bir super sport'u nasıl karşılaştırabildin hayretler içinde kaldım :pale:

YBR kendi sınıfında (commuter*) kalitesini kanıtlamış bir motor, CBR 125 ise grenajlı ve düşük cc'li bir motosiklete binmek isteyenler için üretilmiş bir motor, nispeten daha yakışıklı. Bu noktada bireysel tercihlere bakmamız gerekir. Amaç 125cc olan ancak yakışıklı olan bir motorla fazla km yapmak mı, yoksa acemiliği çıkartıp hemen (hemenden kasıt 2000-3000 km civarı) başka motosiklete geçmek mi? Acemiliği çıkarmak için CBR 125 bence fazla, ancak eğer uzun süre kullanılacaksa (mesela banka borcu bitene kadar) doğru tercih olabilir.

*commuter = "to commute" fiilinden türemiştir, "ev ile iş arası gidip gelmek" anlamında kullanılır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
prometheus, doğru yazdın dimi :) sana aynen katılıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en iyisi ben cbr 125 alıyım 600lüğe pederbank kredi vermiyo :cherry: 125 veya 250 diyor teşekkürler
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
30
bak arkadaşım ybrye cbrye o kadar para vereceğine kymco nun 125 liği var onu al derim fiyatıda uygun 2350 ytl dir hem de bu kymco çok kaliteli bir motor ben kullandım ordan biliyorum
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
14
YBR alın derim,ben yeni aldım 2006model dün plakasını çıkardım,gerçekten YBR hoşuma gitti 125 cc'liklerin içinde alınacak motor bu:cat:



YBR 2006
Balıkesir
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
22
Cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125cbr 125
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
20
cbr 125 yaza alıom kafaya taktım bnce sende onu al manyaq bişi(güç bakımından konuşmuorm)
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
17
ben diyorum ki arkadaşlar şaşırıcaksınız ama ybr 125 ybr 125 ybr 125 evet arkadaşlar arkadaş sanırım yeni biraz alışsın böle konularda biraz bilgi sahibi olsun sonra bi 96 97 racing alır
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
22
al tabiki de cbr benim signature daha değişmedi ama ben aldım bile hem dehiç beklemediğim kadar kısa surede motor en gec 1 hafta icinde burada olacak insallah.
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
38
Bu iki motosiklet arasındaki farklar;
- bir tanesi gururlu bir commuter, digeri ise ezik bir supersport
- bir tanesi yamaha digeri honda

bence burada belirleyici unsur senin oturdugun yerde(zannedersem Tekirdag) bu iki motosiklet firmasinin bayisinin varligi ve kalitesi. Iki bayi ile de gorus hangisini gozun tutarsa onun motosikletini al.

Unutma 2 si de sonucta 125 cc ve esit beygir gucune sahipler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst