2150 km gezi yapmışsınız. bi motorsiklet sürücüsüne sordum ybr 125 i int de forumlarda övüyolar..bende ybr 125 alsam yazın şehirden şehirearkadaşları gezebilirmiyim...dedim... 125 cc lerleotobanda otoyolda gitmek zor olur.. belli bir hıza ulaşamıyınca diğer araçlar rahatsız ede tehlikeli olablir dedi... ne dersiniz.. ybr 125 alsam şehirden şehire gezi yapmam zor mu olur???
Verdiğin bilgiler için teşekkürler; aile işi büyük mesele, tabi onlarda kendilerine göre haklılar ama şehirlerarası motosiklet yolculuğunun, şehiriçi motosiklet yolculuğundan daha güvenli olduğunu bilseler, bu kadar zorlamazlardı..
Çok güzel gezi gerçekten.Kaç liralık benzin yaktınız?200 den fazla değildir sanırım![]()