ybr icin yarış motoru gibi yarım direksiyon ve lastik

Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
48
lastikler duro 45 50 milyon arası galiba kolay bulunur. gidona gelince orjinalini biraz aşşa çeksen spor bi görünüm alıyo.ama tercih senin istersen değiştir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mootra yazık olmuş o şekilde en fazla 1 saat sürdükten sonr kollarını hissetmezsin kıçın uyuşur gençli k işte
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
radyel teker taktırdım direksiyonlar hala örjinal duruyor ama değiştircem
satoyama: sana gelince kollarımı hissetmem o doğdu belim ağrır ama o kadar motoru fazla kulanmıyorum kulanacagım zamanda orjinalını takcam ama tak çıkar zor olur biliyorum ama hefesimi alıyım çıkarırım ztn herşeyin orjinalı en iyisidir biliyorum
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
lastiğin markası duro bende cbf 150 de kullanmıştım sağlam bi lastik....90/90 17 di boyutları
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
benim motorumda az kaldı o motora benzemeye lastik aldım radyel süper ama biraz ince ilerde kalın lastik alıp arkaya takcam arkadaki lastigide ön tarafa 35 ytl aldım sadece direksiyon kaldı birde resimdeki motor satılık
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Arka 100/90-18 Ön 3.00-18 olur ama bu ebatlarda sadece ırc marka var diye biliyorum onun yerine aynı ebatlarda pirelli veya michelin taksan aynı hesaba gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst