ybr icin yarış motoru gibi yarım direksiyon ve lastik

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
BBD77EEFB30F47DB8B336E00BFC1EA75.jpg



arkadaşlar resimdeki gibi direksiyon tipini ve lastigi nerde satın alabilirim internet sitelersinde satılık varmıdır ?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Michelin M45 serisi lastiklere bak google dan arat deseninide gör...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu yuna f5 tipi motorlar varya cbr kopyası o tip motorların gidon kollarına bak illaki uyan vardır..
lastik içinse bu tip desen irc de vardır.. yedek parçacılardan bir araştır derim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr gerçektende çok hoş olmuş :cat: bencede google'dan arat..bendemi böyle yapsam ybr'mi acep :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
gidersin Honda yetkili servislerin birine orda bulabilirsin direksiyon kollarını ama ybr nin üst tablası uyumluluk gösterir mi bilmem belki cbr üst tablası alman da gerekebilir.Lastik için bi fikrim yok motor hoş olmuş ybr ye değer :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar Teşekür Ederim Ama Direksiyon İşini Anladım cbr 125 gibi 2 el çıkma bulurum inş ama lastik önerdiginiz marka modem michelin m45 mi yoksa daha iyi ve fiyat olarak uygun olanı varmıdır meğenmesi kolay ama nettenmi satın alcaz burda bayi vilan yok çünki
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
lastiğin aynısını bulabilirim ben sana benim bi motorcu abim var o satıyo çin malı bunlar güzel ama....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
lastiğin markası duro olması lazım.

çok kalite bir lastik değil,hamuru sert kışın dahada sert oluyor
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
biraz eskidi benim lastik değiştirdimde kalin lastik alcam çift çok ince orjinalı ama tabi en iyi lastik de orjinalıdır onuda biliyorum ama ben büyük lastik istiyorum direksiyonda öyle ama yarış motoru görüntüsü anımsatıyor en iyisi en orjinalı yarış motorlarında ama onlarada para yetmiyor :D bende benzetmeye çalışıyorum nasıl :D
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
gökhan32 ; hiç anlamam şu insanları ne gerek var ybr'ye bu kadar modifikasyon'a :) Yazık olmuş YBR'ye ...

Lastik Duro marka lastiğin desenleri. Gidonu çin malı motosiklet parçası satanlardan ( misal ; sirkeci) bulabilirsin .. birde gördüğüm kadarıyla motosikletin kafası borulardan aşağıya indirilmiş yukarı çıkan amortisör borularına takılmış bahsettiğin gidon ...

Ama bana sorarsan yapma , herşeyin orjinali makbuldur ;)

Eğer biraz daha kalın olsun diyorsan arka tekerleğin Pirelli MT65 serisi alacaksın ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
giotine - doğru diyorsun ama işde dedigim gibi yarış motorlarına özenti param olsa hiç uğraşmam gider cbr alırım birde sirkecide bulabilirsin demişin ama ben istanbulda diyilim tokat sen yapma demişin ama nasıl oluyor ucuz bişi ise alırım kulanırım tabi orjinalı duruyor çamurlukta aynı şekilde söktüm orjinal bi şekilde duruyor sen kızarsın diye söktün çamurlugu diye motorumdan her inen sinyalı kırıyordu bende tamamen söküp plaka güzel bi şekilde taktım
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
orjinal gidon biraz asagıya kaydırlp üste cıkan parcaya cin malı cbr gidonlarından takabilrsiniz 2 parca halde sag sol almanız gerkyor tıpkı bir bisklete boynuz takar gibi bi yöntem uygulanmıs burda,gördügüm üzere acısı bile ayrlanabilr yani tam düz veya rancg gbi egik takılablr opsiyonel olark.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst