Ybr esd 125 modifiye bi fikir ver sende.

Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
yaw kardeş her şeye tamam bişey demeyeceğimde aynasız motoru kullanırken rahatsız olmuyormusunuz... bunu eleştirmek için değil gerçek anlamda soruyorum... başta belirttim motorun hoşuma gitmedi... bu şöylediğim diyer şeyleride bence yapma ben onları şaka olsun diye söyledim ama aynalarını en azından tak ....hoşuna giden güzel bişey olsun nikelaj üçgen ama arkanı görmeni sağlasın....




inanki aynasiz daha iyi hareket ediyrum ayrıca ben hız yapan birisi degilimki düz yolda 80 gecmeyen birisine ne diosunki :D ne önünü kaldırım ne zorlarım motoru bide oldum yer aynalı motora binince genclerde abesliolar o yüzden ayna yinede sevmiorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

senden ögrencek degiliz ya motor kullanmasini cocuklugum motor üstünde gecti mrk etme nerde nasıl hareket etmesini allahın izniyle biliris sen sıkma canını genc =)
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
tamam video koymussun eyw ayna yokta yan taraftan gelio araba ne alaka aynayla yan taraf anlayamadım :S sen sıkıntı ypma ya canı verende allah alanda

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

eşşeğe altın semer vursan eşşek gene eşektir. Sevgiler.



kardes sen kendne baksan bi :D 96 titan yanci dio profilin senin gibi dengesiz hareketler etmiorum en azından aynasiz sürüom sen sacma sapan akrobasi hareketler yapıon buna ne dicen essek belli kim ;)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
egzosu soba borusu gibi yap gaza bastığında ortalık inlesin
aynaları zaten sökecesin, o tamamdır.
sinyallerde sökülecek
renkleri biraz daha dikkat çekici yapmalısın
ııı başkaaa ne olabiliirrr... heh buldum
kafaya şu resimdekilerden mutlaka ama mutlaka tak.
hatta biraz daha fazla tak
48583807dtj.jpg

kızlar hasta olacak beee
şimdiden heycanlandım ben
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
seninle tartışmıcam. Yancı derken şu an elimde 3 tane titan var. Biri benim. Yancı olanlar birader ve kayınçomun. İkiside askerde. Yalan söylüyecek halim yok. Nerem dengesiz? Dengesiz olan neyimi gördün? Akrobasik hareketler yaptığımı nerden gördün? Boş çuvaldan sallıyon. Belki tutturursun. Devam et. Apaçi kardeşim benim.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
ben 80'i geçmiyorum diyorsun ama 40 km ile giderken yoldan çıkmış birini gördüm...adam bulmacaya dönmüş...

finike sıcaktır...güzel korumalı bir yazlık mont al...iyi birde dizlik...yazlık eldiven ve tam kapalı kasksız olmaz tabiki...bence önce kendini modifiye et...sonra Allah korusun birşey olursa senin yedek parçanı bulmak daha zor...

motor içinde güzel bir koruma demiri al...birisi park halinde çarpabilir,sen düşürebilirsin,düşebilirsin...belli olmaz...ha imkanın varsa lastiklerin naylondur iyi yol tutmaz,iyi birşey alman senin kullanım güvenliğini ve keyfini arttıracaktır...

yavaş sür hep sür diyorum son olarak...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
AYNA TAK AYNA . yoksa bırden sag serıde gecerken arkadan gelen sana takacak yanlıslıkla yere apışıp kalacaksın. Şu ybr lerden neden ayna sökersiniz anlamış değilim. Al Sana Ybr.

 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
2 gündemi bu hale geldiyse 2 ay sonra neler olmaz .
Güle güle kullan ama fazla kurcalama pek yakışmıyor açıkcası. Hevesini kırmak gibi olmasın ama enerjini motor dışında biryere yöneltirsin umarım. Motorda ki enerji patlaması yan etki yapmış.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
:p:p:cherry:bu arada sinyalleri ve arka stop u hiç beyenmedim..sök onları..... o ne yaw öyle.. modifiyeli ybr de sinyal mi olur.. sen adana otobanında yarışan moblet lerde hiç sinyal gördünmü?????

adam haklı . doğru söze ne hacet . . .

---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:41 ----------

aslında sana en iyi cevap kimsenin konuna yorum yapmaması olurdu ama malesef olmuş artık bende öneride bulunayım. motora adam gibi bir sürücü koy!

:D :D :D haklı sanırım :p
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
az daHA pembe figürler ekle pembe ejderha bul yapıştır. sora farı pembe folyoyla kapla.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Ayna şart ayna, 80 az bir hız değil daha önceki mesajdada söyledim. yandan gelene eyvallah arkana da bak. Ayna takmayıpta arkadan araba sıkıştırınca birden heyecanlanıp kaza yapan genç kardeşlerimizi çok gördüm. Millet şamata için söylemiyor senin için söylüyor. Ama sen çıkmış ona buna laf söyleyip konuya cevap yazdıklarına bin pişman ediyorsun. Doğru bir hareket değil.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ön amortisörlerin içindeki yayları daha kalın yaptır ve farın ön çamurlugun üzerine gelecek kadar bastır,
ön esnemesin ama REYZİNG motorlar gibi yatıp kullanırsın ve çok şekıl olur o,
Dünyada Tek REYZİNG görünümlü YEBERE sende olur...

Bol Şanslar...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ön amortisörlerin içindeki yayları daha kalın yaptır ve farın ön çamurlugun üzerine gelecek kadar bastır,
ön esnemesin ama REYZİNG motorlar gibi yatıp kullanırsın ve çok şekıl olur o,
Dünyada Tek REYZİNG görünümlü YEBERE sende olur...

Bol Şanslar...

serkan abım ıı anlar bu ıslerden . zamanında manyak bır racer 200s yapmısdı =))) fıkırlerıne uy ve uygula bence . . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst