- Konu Yazar
- #21
yaw kardeş her şeye tamam bişey demeyeceğimde aynasız motoru kullanırken rahatsız olmuyormusunuz... bunu eleştirmek için değil gerçek anlamda soruyorum... başta belirttim motorun hoşuma gitmedi... bu şöylediğim diyer şeyleride bence yapma ben onları şaka olsun diye söyledim ama aynalarını en azından tak ....hoşuna giden güzel bişey olsun nikelaj üçgen ama arkanı görmeni sağlasın....
inanki aynasiz daha iyi hareket ediyrum ayrıca ben hız yapan birisi degilimki düz yolda 80 gecmeyen birisine ne diosunki
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
senden ögrencek degiliz ya motor kullanmasini cocuklugum motor üstünde gecti mrk etme nerde nasıl hareket etmesini allahın izniyle biliris sen sıkma canını genc =)

