bu ne yaw.... ben beyenmedim....
begenip begenmemeni sormadım kardesim fikir demistim =)
ne aynasi ya siz ybr modifiye motorudur daima siz hangi cagda yasıonuz arkadaslar![]()
![]()
eğzostu aç bağırsın... arka dişliyi büyüt hız yapsın.... ön ve arka jantı ince bisiklet jantı gibi olandan tak daha hızlı gitsin... 150 lik silindir kiti tak daha çekişli olur.. zenon far tak 8000 kdan daha yüksek ve göz alan olsun.. yeterlimi...:cherry::cherry:
ne aynasi ya siz ybr modifiye motorudur daima siz hangi cagda yasıonuz arkadaslar![]()
![]()
o renk ne öle ya mor :S, napmışsın güzelim motora.
:cherry:bu arada sinyalleri ve arka stop u hiç beyenmedim..sök onları..... o ne yaw öyle.. modifiyeli ybr de sinyal mi olur.. sen adana otobanında yarışan moblet lerde hiç sinyal gördünmü?????
Söylenecek söz yok kolay gelsin...
2 gunde bu olduysa 1 hafta sonra trafıkten men olur bu mor patlıcana donmus guzelım sıfır motor sok o şahın etıketlerını olmamıs