Ybr esd 125 modifiye bi fikir ver sende.

Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
Arkadaşlar motorumu alalı 2 gün oldu suanlık modifiye bunlari yaptım daha yapıcagım arka camurluk siparis verdik ondan baska daha neler yapabilirim ybreme fikirlerinize ihtiyacım var :bounce:





 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
ne aynasi ya siz ybr modifiye motorudur daima siz hangi cagda yasıonuz arkadaslar :D :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
begenip begenmemeni sormadım kardesim fikir demistim =)


eğzostu aç bağırsın... arka dişliyi büyüt hız yapsın.... ön ve arka jantı ince bisiklet jantı gibi olandan tak daha hızlı gitsin... 150 lik silindir kiti tak daha çekişli olur.. zenon far tak 8000 kdan daha yüksek ve göz alan olsun.. yeterlimi...:cherry::cherry:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Aynasız motor mu olur yahu. Ayna şart. Hayatınla oynuyorsun.

ne aynasi ya siz ybr modifiye motorudur daima siz hangi cagda yasıonuz arkadaslar :D :D

Yeniden düzenliyorum pardon kardeş ben bineceksin diye yazmıştım, senin modifiye edip bakacağın aklıma gelmemişti çok pardon :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
o renk ne öle ya mor :S, napmışsın güzelim motora.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Eksoz değiştir ön farı yuvarlak yap sinyalları değiştir aynaları krom al vede en kısa zaman da lastik değiştir birde beyaz kalemle lastik markasını doldur plakayı küçült ok
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
eğzostu aç bağırsın... arka dişliyi büyüt hız yapsın.... ön ve arka jantı ince bisiklet jantı gibi olandan tak daha hızlı gitsin... 150 lik silindir kiti tak daha çekişli olur.. zenon far tak 8000 kdan daha yüksek ve göz alan olsun.. yeterlimi...:cherry::cherry:


Sende Vur dedik Öldürdün :D :D bisi demiom ya tmm :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
:p:p:cherry:bu arada sinyalleri ve arka stop u hiç beyenmedim..sök onları..... o ne yaw öyle.. modifiyeli ybr de sinyal mi olur.. sen adana otobanında yarışan moblet lerde hiç sinyal gördünmü?????
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
21
o renk ne öle ya mor :S, napmışsın güzelim motora.

Mor degil Pembe Füme Renge giden serit 3 renktir fıstık yesili sarı ve pembedir he bide turuncu jant :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

:p:p:cherry:bu arada sinyalleri ve arka stop u hiç beyenmedim..sök onları..... o ne yaw öyle.. modifiyeli ybr de sinyal mi olur.. sen adana otobanında yarışan moblet lerde hiç sinyal gördünmü?????


sinyalleri sökücem tmmdir herkez seritleri mor saniyor ama degil pembe. fümeyle pembe cok tatli renkler uyumlu bnce basarılı.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2 gunde bu olduysa 1 hafta sonra trafıkten men olur bu mor patlıcana donmus guzelım sıfır motor sok o şahın etıketlerını olmamıs
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yaw kardeş her şeye tamam bişey demeyeceğimde aynasız motoru kullanırken rahatsız olmuyormusunuz... bunu eleştirmek için değil gerçek anlamda soruyorum... başta belirttim motorun hoşuma gitmedi... bu şöylediğim diyer şeyleride bence yapma ben onları şaka olsun diye söyledim ama aynalarını en azından tak ....hoşuna giden güzel bişey olsun nikelaj üçgen ama arkanı görmeni sağlasın....
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
aslında sana en iyi cevap kimsenin konuna yorum yapmaması olurdu ama malesef olmuş artık bende öneride bulunayım. motora adam gibi bir sürücü koy!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst