Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben bu topiğin buralara geleceğini biliyordum ya bws nasıl ybryi yiyecek anlamadım belki kalkışta bir 50 metre daha önde kalkar ama sonra ybr onu afiyetle yer bunun tartışması bile olmaz ya.
kim kimi yer diye açılan topicler genelde sohbet muhabbet olsun diye açılır.insanlar makaraya sarar.sürücüsü iyi olmadıktan sonra hangi tarz motor olursa olsun karşılaştırma boş bence.amma bws ybr yi her daim 100 mt de yer :queen: