Ybr 125 silindiri rektefiye oluyor mu yaptiran var mi

Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
8
Arkadaslar daha onceden ybr silindirine rektefiye yaptiran oldumu nasil dusen tutuyor mu cevreden duydugum kadariyla ayar tutmaz iyi olmaz diyorlar dogru mu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayar tutmaz uygun fiyatlı komple silindir takımı var 150 tl civarına ama benim tavsiyem orjinal komple takım almanızdır oda 450 tl civarı. O kadar çıkamam diyorsanız jianshe marka alın 300 lira civarıydı yanılmıyorsam
 
Katılım
4 Mar 2018
Mesajlar
27
Arkadaşım 2006 model YBR sini yaptırdı,Piston segman değişti,subap ayarları,karbüratör temizliği vs yapıldı şuan 110 u zor gören motosiklet düz yolda 125 i görüyor arkadaşım memnun tahminimce rödajı biteli 500 km felan oldu,en son bir hafta önce grup sürüş yapmıştık orada bi boşta gaz felan verdim çok güzel gaz yiyor.
edit:gömlekde değişti
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
8
Bende cin mali silindir almistim 200 tlye 400 km olmadan iki zamanlı motor gibi dumanlamaya basladi siz sizmolun cin mali almayin verdigom parada bosuna gitti emegimde

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Ayar tutmaz uygun fiyatlı komple silindir takımı var 150 tl civarına ama benim tavsiyem orjinal komple takım almanızdır oda 450 tl civarı. O kadar çıkamam diyorsanız jianshe marka alın 300 lira civarıydı yanılmıyorsam

Arkadaşım 2006 model YBR sini yaptırdı,Piston segman değişti,subap ayarları,karbüratör temizliği vs yapıldı şuan 110 u zor gören motosiklet düz yolda 125 i görüyor arkadaşım memnun tahminimce rödajı biteli 500 km felan oldu,en son bir hafta önce grup sürüş yapmıştık orada bi boşta gaz felan verdim çok güzel gaz yiyor.
edit:gömlekde değişti
Gomlek degisti demissiniz hangi marka gomlek aldiniz
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
Arkadaşım 2006 model YBR sini yaptırdı,Piston segman değişti,subap ayarları,karbüratör temizliği vs yapıldı şuan 110 u zor gören motosiklet düz yolda 125 i görüyor arkadaşım memnun tahminimce rödajı biteli 500 km felan oldu,en son bir hafta önce grup sürüş yapmıştık orada bi boşta gaz felan verdim çok güzel gaz yiyor.
edit:gömlekde değişti

arkadaşına selam söyle :D 80 i geçmesin rektefiye yapılan motorlar zorlamaya gelmez, metal yorgunluğu die birşey vardır , motorun üst kısmı komple değişse ne olur , başka bir yerden patlak verir , ve rektefiye yapılan motorlar tez zamanda zorlama sonucu ölecektir, bence o kadar para verip halen zorluyorsa yazık yani. yaptırılınca hemen satılmasının sebebi budur, yaptırıp uzun süre binerim diyorsan işin zor ,
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Tam adamına denk geldin :)

ybrmin 60k kmye gelmesi sonucu kranktan ses,viteslerde geçmem problemi gibi saçma problemler yarattı.

Gerçi erken motor istedi ama hor kullanmamız sonucu yaptıralım dedik.

Yapılanlar;

piston-sekman

silindir rektefe

krank kolu değişim

krank bilyaları değişim

krank torna.

şanzıman dişlileri değişti.

debriyaj balatası değişti.

ve aklıma gelmeyen birkaç parça daha değişti veya onarım oldu.

Yan sanayi parça kullanıldı ve toplam meblağ 1050 lira tuttu.herşer dahil.

Orjinal parça ile bu saydıklarım yapılsa idi 3000 den aşağı çıkmazdı fatura.
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
8
Hocam silindiri rektefiye ettirdiginiz zaman ayar tuttumu motorun cekisi falan nasil oldu krank kolu degismesinin sebebi kolun bosluk yapmis olmasimiydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Tam adamına denk geldin :)

ybrmin 60k kmye gelmesi sonucu kranktan ses,viteslerde geçmem problemi gibi saçma problemler yarattı.

Gerçi erken motor istedi ama hor kullanmamız sonucu yaptıralım dedik.

Yapılanlar;

piston-sekman

silindir rektefe

krank kolu değişim

krank bilyaları değişim

krank torna.

şanzıman dişlileri değişti.

debriyaj balatası değişti.

ve aklıma gelmeyen birkaç parça daha değişti veya onarım oldu.

Yan sanayi parça kullanıldı ve toplam meblağ 1050 lira tuttu.herşer dahil.

Orjinal parça ile bu saydıklarım yapılsa idi 3000 den aşağı çıkmazdı fatura.

Hocam silindiri rektefiye ettirdiginiz zaman ayar tuttumu motorun cekisi falan nasil oldu krank kolu degismesinin sebebi kolun bosluk yapmis olmasimiydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst