YBR 125 mi cbr 125Mİ??

Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Bence sekıl olarak cbr 1 numara ybrının yanında ama en kuvetlı kalkıs acısından hangisi daha iyi ve show amaclı kullanıabililrmi ...Cbr ve Ybr iyi bilenler yorum yapabilirmi acaba!!!!
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
57542123415646432132465654114641646464134321324654 tane bu topicten açıldı forumda biraz arama yaparsan seni tatmin edicek bilgiyi bulabilirsin zaten
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
senin içinden ne almak geliyorsa onu yap :) şimdi bende ybr var diye ben ybr dicem ama başka arkadaşlar cbr125r dicekler :) o yüzden biz tercihi sana bıraksak daha iyi olur :) fiyat farkı oldugu kadar da performans ve seriilik farkı da var onu da söleyebilirim :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Ekonomi parça ucuzluğu dersen ybr
Biraz daha performans ancak pahalı yedek parça ve yakıt tüketimi fazla cbr
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Saolun arkdaslar forumda da konular warmıs onlarada bakıyım..Bana Ybrnın cok seri oldugunu soyledıler ama cbr de cok sekıl ve daha guclu gibi ...:bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
76
Sedat_57 Walla Kardeş Uzun Yolda Ben Gayet Memnundum Yaa.3 Yıl Kullandım 1 Kere Sorun Yaşamadım Cbr 125r De.bence Cbr Ybr Den De Daha Ii Kalkar Gider
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ıstdaysan bu trafıkte ybr gıder yok gezmede dersen cbr
bu motora alışana kadar bıraz sırtın falan agrıyacak ama sonra alışırsın
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
senin içinden ne almak geliyorsa onu yap :) şimdi bende ybr var diye ben ybr dicem ama başka arkadaşlar cbr125r dicekler :) o yüzden biz tercihi sana bıraksak daha iyi olur :) fiyat farkı oldugu kadar da performans ve seriilik farkı da var onu da söleyebilirim :)

sende ybr var diye ybr diyeceksin :mrgreen::mrgreen: soruyu soran arkadasin sorusu yanlis bi kere sen buna tutupta cbr veya ybr dersen ne olur sanki? 125 cc lik scooter degil ki bunlar o daha iyi diyesin.konuyu acan arkadas ilk defa motor alacaksin belli bence cbr ile basla :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

Bence sekıl olarak cbr 1 numara ybrının yanında ama en kuvetlı kalkıs acısından hangisi daha iyi ve show amaclı kullanıabililrmi ...Cbr ve Ybr iyi bilenler yorum yapabilirmi acaba!!!!

kalkışı kuvvetli olacak diosan başka makinalara baq:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Senin hangi modellerle ilgilendiğine bağLı bu secim.. Tipi farketmez diyorsan YBR al derim sana...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arada neredeyse 2000'ytl'ye yakın fiyat farkı var seçim senin tabi sıfır almayı düşünüyorsanız...ama bana soracak olursanız ybr derim..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Eğer CBR'nin hastası falan değilsen o fiyat farkına değmez. 125 cc'lik motorların hepsi birbirine yakın seriliktedir, mucize bekleme yani. Benim motor da onlar kadar gider.
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Cbr Cok sekil hem hatun tavlama acısından ybr de pek sekıl gormedım ama ybr nın cbr den daha iyi kalktıgını soledıler ..:wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Senin tam olarak ne istediğin net olarak belli değil öncelikle tarzını seç ona göre
model bak bu şekilde almak istediğin şeyi de alamzsın sonra pişman olursun.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Ybr çok seri bi motor. Hem uzun yolda bel ağrısı çekmessin hemde cbr kadar cebinini yakmaz,her yola da gelir.. Ybr alırsan da siyah ve gri renkri çok şekil duruyo ki ben ybr derim:)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İkiside sende pişmanlık yapmaz . İkiside çok iyi . Ben ybr city alacağım en kısa zamanda bu günde üzerine bindim hatta birazdan tekrar gideceğim (burada yerel esnaf'ın fuarı var ) . akşama ybr ile bile dönebiliriz.

Gerçekten süper bir makine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst