- Katılım
- 11 Nis 2007
- Mesajlar
- 238
- Konu Yazar
- #1
Günaydın herkese.Sorunlardan kurtulamayan motorum yine sorun çıkardı.Sesler geliyordu motordan götürdüm servise krank problemi dediler sadece krank kolunu değişimi yapmadıklarını sağlıklı olmadığını söylediler krankıda değiştirmeleri gerekiyormuş toplam maliyet işçilik dahil 500-550 :cyclopsandediler normalmidir acep arkadaşlar yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.