ybr 125 karbüratör yardım

Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
arkadaşlar kullanmış olduğum ybr 125 motorda karbüratör etrafında sanki yağla benzin karışımı yapışkan sarımsı bir madde oluşuyor ve görüntü olarak çokta hoş durmuyor. temizledikten bir hafta sonra tekrar oluyor. tüm vidaları sıktım ama yine aynı. karbüratör etrafının bu kadar çabuk pislenmesinin sebebi nedir. tercübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.. teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:48 ----------

yokmu bu konu hakkında yardımcı olacak arkadaş
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş karbüratörün bağlantı yerlerindeki lastiklerin özelliğini yitirmiştir oradan sızıntı yapıyordur bence bir bak derim
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
teşekkürler arkadaşlar cevap için umarım lastiklerdendir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst