Ybr 125 ESD Hava Filtresi Ses Çıkarmaz

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Arkadaşlar bilgi amaçlı bi konu açmak istedim, özel yoldan 1-2 mesaj geldi, bilgi paylaştıkça çoğalırmış :)

2011 - 2012 model YBR 125 ESD lerde hava filtresi çıkartıldığında motorda herhangibi bir değişiklik olmaz.
Ses için hava filtresini kapağıyla birlikte çıkarmanız gerekli, dış grenajı takabilirsiniz.
Ama bu işlem motorun performansını düşürür, bu ybr 125 ler enjeksiyonlu olarak satılıyor.
Yani yakıt sarfiyatını en az a indirmek için karbürütör konulmamış motorlara.
Hava filtresini açtığınız zaman motor yakıtı sıkıştıramıyor, bu sebeple motorun görebileceği en fazla devir 4.000 dir.

Ayrıca, performans egzoz taktırırsanız aynı sorunla karşılaşırsınız.
Bu sorunu nasıl gidericez bilmiyorum ama hala üstünde uğraşıyoruz. Kolay gelsin herkese.
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
adi yamaha bide mikuni karbüratörlü diye bizi kandırıyor. muahhaha dostum ybr 125 esd bal gibi karbüratörlü ha filtre çıkarsa motor ses mi çıkarır yoksa motoru elimizemi alırız onu bilemem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava ayarı tamamen bozuluyor..daha hızlı gitmek isteyen motorunu satıp daha yüksek cc alsın
 
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
88
Olma mı sürüsüyle var.Hız için motorun orasını burasını kurcaladıktan sonra sorunlar çıkmaya başlayınca da motosiklete kaka atanlarda yok değil.

hıphızlı gidiyomu peki :) bizde sökmeye başlayalım o zaman sağını solunu :)

şaka bir tarafa benim düşüncem eğer uğraşacak birşey arıyorsanız emeğinizin karşılığını verecek birşeylerle uğraşın. hem paranıza hem zamanınıza hemde mundar ettiğiniz motora yazık olmasın...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ybr 125 enjeksiyonlu he? :cherry:

Ulem yamaha yıllarca bizi kandırmış abooov... Tabi ucuza kaçmak için karbrötör yerine enjeksiyon takmışlar :p
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Arakadaslar hizli gidecekler tabi benden tavsiye bi pejo alin bilirsiniz tek silindirli ama yapan usta varsa iki silindirli cikartsin baya guzel gidiyo sesi de manyağ cikiyo tecrubelerle sabit ama lutfen ybrlere dokunmayin onlar zaten manyağ bi motor:):):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst