Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar ben ybr arıyorum 2008 bazı motor satan yerlere sordum var dediler 0 ları dediler ve buldm gidicem cumartesi sizce doğrumudur boşuna gitmem dimi 2010 model ybrele karşılaşmam orda işl varmıdır ki hala 2008 model 0
Satıcıların dükkanlarında genelde hep ybr oluyor. Ellerinde kalmış olabilir çok adetli almışlardır ondan kalmışta olabilir. Sonuçta fabrikaya iade edemiyorlardır. Yani sen görene kadar emin olamayız