YBR 125 2008 model varmıdır 0

Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
9
Arkadaşlar ben ybr arıyorum 2008 bazı motor satan yerlere sordum var dediler 0 ları dediler ve buldm gidicem cumartesi sizce doğrumudur boşuna gitmem dimi 2010 model ybrele karşılaşmam orda işl varmıdır ki hala 2008 model 0
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
9
Kardşm bnm o hayalim ya :D 2010 onlarda güzel ama 2008si seviyorm güzel modifiye gider Küçüklük hayalm desem iyi olur kısaca varmıdır sence 0
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Satıcıların dükkanlarında genelde hep ybr oluyor. Ellerinde kalmış olabilir çok adetli almışlardır ondan kalmışta olabilir. Sonuçta fabrikaya iade edemiyorlardır. Yani sen görene kadar emin olamayız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst