Yazık diyorum başka da birşey demiyorum

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
Bugün saat gece yarısı 12:30 da işyeri servisimle evime dönerken çağlayan e-5 istikametinde iki tane süpersport kullanıcısı gördüm yaptıkları ise yoğun bir trafikte birinin bacağı diğerinin benzin deposunun üzerinde yolda 120 km civarı seyrediyorlardı ve sadece düz bir şekilde değil slalom yaparak makas atarak ilerliyorlardı. Aklım durdu. Bunun yapılma sebebi neydi? Amaç neydi çözemedim eğlenmek istiyorlarsa kendilerini ve diğer sürücüleri nasıl hiçe sayabiliyorlar bu işin şakası olurmu? Bu soruları sordum kendime.Sanmıyorum aynı sorular akıllarına gelmiş mi arkadaşların. İki tekercilerin adını kötüye çıkaran işte bu tipler.Eğer forum kullanıcısı iseler umarım bu topic i okur ve gerekli açıklamayı yapabilirler. Yazık gerçekten.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Böylelerine hiç acımıyorum:pr: Allah hepimize akıl vermiş neden bazı arkadaşlar kullanmıyorlar bu verilen aklı:farao: Kendilerini riske attıkları yetmiyormuş gibi birde kimbilir kaç tane masum insanı riske attılar:pr:

Hee hıza karşı değilim çıkarsın otobana sol şeritten cesaretin ne kadarına el veriyorsa basarsın ama trafik içerisinde böyle yapılmaz ya magandalıktır bu:farao:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
Plakaları da göremedim öyle bir geçtilerki yanımızdan 2 side 600 liktü biri cbr 600f hondaydı ötekini çıkaramadım. Keşke plaka alabilseydim anında şikayet ederdim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
napalım, öylesini görünce indirip dövelim mi abi? onları bırakıp, bizi deli diye tıkmazlar mı sonra?

Tamponla dokunsan suçlu sensin..Adın hemen katile çıkar..... Işıklarda durunca çakıcan ağzının orta yerine....:pr::pr:
Ben bunlara P.ç diyorum kısaca.... Daha fazlasına ağzım varmıyor bile.... :pr:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
o çekip çıkarmalardan bende çok görüyorum ve ne yalan söyliyim zerre kadarda acımıyorum,kafada kask yok gömlekle arabaların aralarına dalıp çıkmalar zigzaklar igrenç..biz böyle düşünüyosak artık....:pale:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
yaptıkları ise yoğun bir trafikte birinin bacağı diğerinin benzin deposunun üzerinde yolda 120 km civarı seyrediyorlardı


bunu anlamadım acıkcası.nasıl oluyor.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
bunu anlamadım acıkcası.nasıl oluyor.[/QUOTE]

sol taraftaki sağ ayağını sağındaki arkadaşının benzin deposunun üzerinden gidona doğru sokmuş işte anlamayacak ne var:silent: bidahakine resimli anlatım yaparım
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
adamlar e ayak anlamadım heycanı sewiyolrmış dmek ben Action man diyorum bunlara.geçen günde bizim bi arkadaş sahilde 50km tabelasının önünde teker yaptı zx636 ile ne kaskı var ne mont hiç bişey yok sonrada etraftakiler ''oooo super vay bee'' biye bağardılar arkasından halkta sewiyor gaz weriyor adamlara onlarda dünden hazır LPG ile çalışıyorlar
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Eğitimi şart koşamayız adamlara ama dayağı durdukları yerde indirip uygulayabilirsin .Ama adamlara gücümüz yeterse .:p
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Bugün saat gece yarısı 12:30 da işyeri servisimle evime dönerken çağlayan e-5 istikametinde iki tane süpersport kullanıcısı gördüm yaptıkları ise yoğun bir trafikte birinin bacağı diğerinin benzin deposunun üzerinde yolda 120 km civarı seyrediyorlardı ve sadece düz bir şekilde değil slalom yaparak makas atarak ilerliyorlardı. Aklım durdu. Bunun yapılma sebebi neydi? Amaç neydi çözemedim eğlenmek istiyorlarsa kendilerini ve diğer sürücüleri nasıl hiçe sayabiliyorlar bu işin şakası olurmu? Bu soruları sordum kendime.Sanmıyorum aynı sorular akıllarına gelmiş mi arkadaşların. İki tekercilerin adını kötüye çıkaran işte bu tipler.Eğer forum kullanıcısı iseler umarım bu topic i okur ve gerekli açıklamayı yapabilirler. Yazık gerçekten.

güçlü motosikletli bi polis yapışacak peşlerine
akıllarını alacak bir ceza kesecek
sorna da aklından şüphe edip psikiyatriste falan gönderecek
başka türlü arkasından edilen küfürler umurlarında bile olmuyorrrr
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hız tutkusu başka bişiye benzemiyor demekki kendilerini kontrol edememişler hrkez yapabilir.......doğrudur demiyorum ama bu heyacanda herzaman kontrol edilemiyooo
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Yapılan yanlış tabikide ama ;

Hem yoğun trafik !
Hem 120 km Hız !
Hemde Birbirlerinin benzin deposuna ayak uzatıp, aralardan gitmek !!!

Bunlar biraz çelişkili..
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
183
Ben bu tip insanların hayatlarındaki sorunları, sıkıntıları, beceriksizliklerini ve tatminiyetsizliklerini trafikte tatmin ettiklerine inanıyorum. İşyerinde, evinde ve diğer sıkıntıları tatmin etmek için en uygun yerin trafik olduğunu sanan bu tip insanlar olduğu sürece, trafikte huzurlu olmayı unutmalıyız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst