- Konu Yazar
- #1
Bugün saat gece yarısı 12:30 da işyeri servisimle evime dönerken çağlayan e-5 istikametinde iki tane süpersport kullanıcısı gördüm yaptıkları ise yoğun bir trafikte birinin bacağı diğerinin benzin deposunun üzerinde yolda 120 km civarı seyrediyorlardı ve sadece düz bir şekilde değil slalom yaparak makas atarak ilerliyorlardı. Aklım durdu. Bunun yapılma sebebi neydi? Amaç neydi çözemedim eğlenmek istiyorlarsa kendilerini ve diğer sürücüleri nasıl hiçe sayabiliyorlar bu işin şakası olurmu? Bu soruları sordum kendime.Sanmıyorum aynı sorular akıllarına gelmiş mi arkadaşların. İki tekercilerin adını kötüye çıkaran işte bu tipler.Eğer forum kullanıcısı iseler umarım bu topic i okur ve gerekli açıklamayı yapabilirler. Yazık gerçekten.