ŞU TEPKİYİ KİMSE BANA NORMAL OLARAK SUNAMAZ BİRAZ EMPATİ YAPIN BİZİM SEVDİKLERİMİZ YOĞUN BAKIMDA OLSAYDI AYNI TEPKİYİ VEREBİLECEK MİYDİNİZ ?
Cevap vereyim MUHTEMELEN HAYIR....
Normal olarak sunmuyorum, mesajımdan da bu açık net belli. Ancak ille de tek noktadan bakmakta ısrarcısınız.
Madem öyle şöyle bir soru sorayım:
Mesajlara bakıyorum, herkes pek bir erdemli... Peki bu ikinci el araç satıyorken km azaltıp hasar saklamaya çalışan insanlar kim? Ülkede yüzlerce gazeteci içeri atılırken umrunda olmayan kim?
Sokak köpeğine eziyet edilince bizden iyi insan yok... Kötü bir davranış gördüğümüz anda erdem abidesi kesiliyoruz... Oh, yaz göm kafana göre, ne kaybedersin ki, bilakis prim yaparsın. Ama kaybedecek bir şeyimiz olduğunda böyle davranmıyoruz çoğumuz ki ülke olarak bu durumdayız... Herhalde tek biz iyiyiz, ama herkes kötü...
Diyeceğim o ki, durumu görüp, ne ifade ettiğini iyi anlayıp, fark oluşturacağı zaman, acıtmasına rağmen doğruyu tercih etmek önemli... Yoksa ben de küfredeyim bu kadına, da değişen ne?