- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
gazı nasıl veriyor bu onu anlamadım helal olsun cocuğa mangal gibi yürek varmış motorda yatarım mesajımı da çekerim diyor o trafikte bu hareketi yapmak hiç akıllı insan işi değil kimsede şikayetçi olmuyormu ya
r:
iyide bu adam gaza nasıl basıyor![]()