Yatarak Motor Kullanmak

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
gazı nasıl veriyor bu onu anlamadım helal olsun cocuğa mangal gibi yürek varmış motorda yatarım mesajımı da çekerim diyor o trafikte bu hareketi yapmak hiç akıllı insan işi değil kimsede şikayetçi olmuyormu ya :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst