Yaşlı çiftin motosiklet sevdası

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Umarım ALLAH bizede böyle motosiklet üzerinde yaşlanmayı nasip eder ne kadar güzeller ama :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bize de hepimize de böyle motosikletli bir hayat, böyle paylaşılmış bir yaşam böyle güzelliklerle dolu dolu bir ömür kısmet olur inş. çok şekerler çoook :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
aa benim hemşehrilerimmiş! dedemin ve ninemin ellerinden öperim, yaşlanınca zorlaşmasına rağmen tutkularını bırakmamışlar, hayat her şeye rağmen güzel, tebrik ederim :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Amca Sana Artık Bİ harley yakışır ha bu arada kaskınıda tak bence....:)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
işte yaş ne olursa olsn insanın özgüveni ve özverisi bu olay burda biter
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ya motor tutkusu ayrı bişi ya altda var 106 gtı yardır babam yardır bi şeyden sonra sıkılıon ama motorda inaninki 60 la bile gitsem yetiyo sıkmıyo daraltmıyo hep aynı zevk ilk aynı zevk :)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
139
vay kırıkkale benim memleket :) ahılı kasabası zaten motor kasabası dıyebılırız her evde motor var çok gusel :)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Amcama helal olsun. Dur ben bi ziyaretine gideyim amcamın. Tanışalım bi tas ayranını içeyim.
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
Gerçekten helal olsun diyorum .. Nice yıllar daha motorun üzerinde geçsin Hasan dedecim :mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
42
motosikletle ölümü aynı kefeye koyanlara en güzel örnek hasan dede ve ailesi ne yaparsanız yapın yaşıyacağınız kadar yaşayacaksınız motosiklet değil ecel öldüdür.Nice mutlu seneler sürmenizi dilerim sevimli dedecim:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
valla helal olsun dedeye,motosiklet sevdası bu olsa gerek,dede bu azimle giderse harley de alır yarın bigün
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
motosiklet değil ecel öldürür bu cümleyi çok sewdim.... . sağlıklı kalın dede ve ninecim....
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
vay be bır ömur hem hayatlarını paylaşmışlar hemde zevklerını bu hayata yansıtmışlar dılerım kı allahtan bır ömur boyu daha sursun
 
Katılım
18 Tem 2004
Mesajlar
311
Müthiş ya.

Valla Harley'im olsa idi gider amcayı ve teyzeyi günlerce gezdirirdim. Umarım isteğine kavuşur bir gün.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
süper bişe yaa wallahi kazasız belasız sürüşlerini devam ettirip korusun allah

darısı bizimde başımıza...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
HOG klubü üyeleri gitse,gezdirse,gönülleri olsa ne olurki?
zaten bi dünya yere gidiyorlar...
bikinili motor yıkama partileri bile veriyorlar....

isteseler yapamazlarmı?
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet sevdası anlatılamaz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst