Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bize de hepimize de böyle motosikletli bir hayat, böyle paylaşılmış bir yaşam böyle güzelliklerle dolu dolu bir ömür kısmet olur inş. çok şekerler çoook :rendeer:
aa benim hemşehrilerimmiş! dedemin ve ninemin ellerinden öperim, yaşlanınca zorlaşmasına rağmen tutkularını bırakmamışlar, hayat her şeye rağmen güzel, tebrik ederim
ya motor tutkusu ayrı bişi ya altda var 106 gtı yardır babam yardır bi şeyden sonra sıkılıon ama motorda inaninki 60 la bile gitsem yetiyo sıkmıyo daraltmıyo hep aynı zevk ilk aynı zevk
motosikletle ölümü aynı kefeye koyanlara en güzel örnek hasan dede ve ailesi ne yaparsanız yapın yaşıyacağınız kadar yaşayacaksınız motosiklet değil ecel öldüdür.Nice mutlu seneler sürmenizi dilerim sevimli dedecim:rendeer: