Yaşlı çiftin motosiklet sevdası

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bu konuyu arama yaparken gördüm. biraz hortlatmak gibi olacak ama yorum yazmadan da duramadım.

yeminle söylüyorum, imkanım olsa, klas bi harley alır hediye ederdim. bu yaşta bile harley rüyası gören bir ihtiyar amcanın öyle bir durumda gözlerinde göreceğiniz sevinç pırıltısını, servet ödeseniz başka yerde görme imkanı bulamazsınız...
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
1
Arap hasan baskal benım dedemdir

Eskıden daha fazla bınıyor cok degısık motorsıkletlerı vardı .ama sımdı eskısı kadar bınemıyor bır resmı daha var
paylasmak ısterım
Ama bazen ınatcılıkları cok asırı oluyo nıye demeeyın
bazen moturu calıstıramayınca kızıyolar
benım anneannem ıle dedem oluyo ıkısıde
dedemin manyak bır kısılıgı var.o motorla av yapardı eskıden mıllet dusecek dıye arkası sure bakarmıs





---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

Arkadaslar sıze soz ılerde vıdeo seklınde cekıp getırcem izlersiniz nasıl motor kullanılır
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Eskıden daha fazla bınıyor cok degısık motorsıkletlerı vardı .ama sımdı eskısı kadar bınemıyor bır resmı daha var
paylasmak ısterım

Daha nice seneler binerler inşallah.

Hürriyet'in habercisi pek motordan anlamıyor galiba 1955 model değil o, 68 Jawa:p

Gazeteler çoğu konuda olduğu gibi Motosiklet konusunda da zırcahiller genelde. Geçmişte bir haber yapmışlardı harleyciler karsta diye. Fotoğrafta kalabalık bir motorcu gurubu ve motorların hepsi bmw 1100/1200GS. Bir motorcu arkadaşın itirazı üzerine de özür yayınlamışlardı sonradan.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
benimde hemşerilerim :)

böledir bizim oranın insanı çılgındır biraz :)
bi gün memlekete motorla gitme durumum olursa ahılı ya urayabilirsem giderim dedeye 2 tur veririm motorumu bi tarla yapar gelir gerçi Harley olmayınca kesermi onu bilmem ama :)
allah uzun uzun ömürler versin, arkadaşım dedeye nineye selam söle bizlerden çok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst