Mersinli kardeşim;
Hayırlı olsun..Allah analı-babalı ve sağlıklı büyütmeyi sizlere nasip etsin..:rendeer:
Bilirim senin şuandaki duygularını..:cherry:
Ben iki defa yaşadım aynı olayı..İçin içine sığmaz..Şiir yazasın , oynayasın gelir..
Zehra bebişi benim yerime üpersin artık doya doya..:rendeer:
Ama bu aralar hijyenikliğine ve sıcak havaya dikkat edin..olur mu..
Hade:wiinkk: şimdi sevinme zamanı..Bugün aldığım en güzel haberlerden biri..:cherry: