yasasın baba oldum....

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba arkadaşlar. 21-05-2008 tarihinde bi kızım odu. Darısı tüm cocuk sahibi olmak isteyipte olamayanlara diyorum....
HOŞGELDİN ZEHRA BEBEK...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah analı babalı büyütsün, annesinin ellerinden öpüyoruz :bounce:

Hoşgeldinnnnnnnnnnnnn junior motosikletçi :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Allah analı babalı büyütsün abicim.bi rüzgarın kızıda o olur inş.:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Mersinli kardeşim;:)

Hayırlı olsun..Allah analı-babalı ve sağlıklı büyütmeyi sizlere nasip etsin..:rendeer:

Bilirim senin şuandaki duygularını..:cherry:

Ben iki defa yaşadım aynı olayı..İçin içine sığmaz..Şiir yazasın , oynayasın gelir..:p

Zehra bebişi benim yerime üpersin artık doya doya..:rendeer:

Ama bu aralar hijyenikliğine ve sıcak havaya dikkat edin..olur mu..

Hade:wiinkk: şimdi sevinme zamanı..Bugün aldığım en güzel haberlerden biri..:cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gözümüz aydın ibrahimcim... allah analı babalı büyütür de mutluluklar ve hayırlı rızklar nasip eder inşallah..... seni yürekten kutluyorum kardeşim...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Allah Analı, Babalı ve sağlıklı büyütmek nasip etsin. Hoşgeldin Zehra Bebiş.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah ailesine, vatanina yakisir bir evlat ayrica Allah'ina yakisir bir kul olmasini nasip eder insallah.
Allah anali babali buyutsun insallah.
Darisi isteyen tüm kardeslerimin basina..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
allah analı babalı büyütmeyi nasipetsin yaşı uzun olsun abi geleceğin motorcusu zehra bebiş hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Allah; Vatana, Millete hayırlı bir evlat olmasını nasip eylesin. Analı,Babalı büyütsün inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH analı babalı büyütsün hayırlı evlat olması dileği ile rüzgaın kızı hoşgeldin..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gözün aydın,allah analı babalı büyütsün,bahtı-tahtı açık olsun.sevgilerimle.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah, analı babalı büyütsün.

Hayırlı olur inş.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Allah analı-babalı büyütsün, Mürüvvetini görün işallah:rendeer::rendeer: Darısı bizlerin başına, ağustosu beklemekteyiz:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah analı babalı buyutsun...bahtı acık olsun her zaman sans yanında olsun....allah bagıslasın....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst